Prive berichten, Sentbox wordt zéér traag ververst

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Prive berichten, Sentbox wordt zéér traag ververst

Bericht door Manuel »

Prive berichten, Sentbox wordt zéér traag ververst.

Ik wilde nog iets toevoegen/wijzigen aan een prive bericht dat ik gestuurd had aan iemand op dit forum, maar zag alleen oude verstuurde berichten, dat viel me gisteren ook al op. Terwijl wanneer ik een gewoon bericht post ('Nieuw Onderwerp', of een reactie op een bericht, dan wordt dat binnen seconden bijgewerkt).

Kan daar iets aan gedaan worden? Graag! = :-))
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Staan die berichten dan niet nog in je Outbox?

Volgensmij blijven berichten in je Outbox staan totdat de ander het bericht gelezen heeft. Je moet dus naar je Outbox gaan om dingen te bewerken en als ze eruit zijn weet je gelijk dat de ander je berichtje gezien heeft.. :)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Gert-Paul schreef:Staan die berichten dan niet nog in je Outbox?
Daar heb ik natuurlijk niet gekeken, nu staan ze er niet meer dus. Waneer ik op OK klik, dan verwacht ik niet dat het nog in Outbox staat, maar verstuurd is, verstuurd = sent, dus Sentbox, dacht ik zo in mijn simpelheid... :)
Gert-Paul schreef:Volgensmij blijven berichten in je Outbox staan totdat de ander het bericht gelezen heeft. Je moet dus naar je Outbox gaan om dingen te bewerken en als ze eruit zijn weet je gelijk dat de ander je berichtje gezien heeft.. :)
Je moet er maar op komen, weer wat geleerd, bedankt! :lol:
Plaats reactie