***MozBorrel*** v/h Wie zijn dat eigenlijk, die Mozilla...

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

ja, het was een geslaagde middag, ook al was ik er zelf wat later, vond het leuk :) ik sluit me aan bij het idee dit vaker te doen!

voor de geïnteresseerden die nu wel eens willen weten wat dat "active worlds" is.. :)
het is een programma waarin je zelf virtuele 3d werelden kunt vormgeven en er in kunt rondlopen, samen met anderen. een 'soort 3d chat' alleen met vele extra mogelijkheden. doordat je samen online kunt zijn is het net zoiets als een forum, ook een communitie nml.
ik ben er zelf nu 4 jaar mee bezig en heb een stichting opgericht die scholen helpt deze virtuele werelden in het onderwijs te gebruiken. je kunt als je wil de software zo downloaden (~4mb) en rondlopen, wie weet kom je mij tegen :)
--> www.3d-4u2.nl is de coömerciele kant in europa
--> www.l3d.nl de educatieve kant (die stichting heb ik mede opgericht)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Ik vond het bijzonder interessant wat je er over vertelde, ben niet zo installeerderig, dus ik ga het zelf niet proberen, ik wens je er wel veel succes mee! = :-))
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Lode schreef:--> www.l3d.nl de educatieve kant (die stichting heb ik mede opgericht)
Heb ik net de software van die website gedownload en dan meldt die na opstarten dat er een nieuwere versie van beschikbaar is. Zo blijf je aan het downloaden...
Is het dan een idee om de nieuwste versie hier te plaatsen ?
http://l3d.hml.nl/ws_bestanden/euportal.exe

Of heb ik nu met een andere versie geupgrade ? Misschien was die andere versie wel in het Nederlands ofzo...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

Lode schreef:ja, het was een geslaagde middag, ook al was ik er zelf wat later, vond het leuk :) ik sluit me aan bij het idee dit vaker te doen!

voor de geïnteresseerden die nu wel eens willen weten wat dat "active worlds" is.. :)
het is een programma waarin je zelf virtuele 3d werelden kunt vormgeven en er in kunt rondlopen, samen met anderen. een 'soort 3d chat' alleen met vele extra mogelijkheden. doordat je samen online kunt zijn is het net zoiets als een forum, ook een communitie nml.
ik ben er zelf nu 4 jaar mee bezig en heb een stichting opgericht die scholen helpt deze virtuele werelden in het onderwijs te gebruiken. je kunt als je wil de software zo downloaden (~4mb) en rondlopen, wie weet kom je mij tegen :)
--> www.3d-4u2.nl is de coömerciele kant in europa
--> www.l3d.nl de educatieve kant (die stichting heb ik mede opgericht)
Had er idd wel eens van gehoord (staat bijv. in een lijstje bij mijn router config). Ik ben het nu aan het downloaden en ben benieuwd wat het is.

Ik hoor dat het een geslaagde middag was, dus wat mij betreft ben ik er volgende keer wel bij. Helaas toch te druk op het werk.
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

nirwana schreef:Is het dan een idee om de nieuwste versie hier te plaatsen ?
als ik het kon wel ja :)
het is een product wat we in amerika kopen. en die geven niet van elke build een nieuwe client uit. op hun eigen site hebben ze dus ook vaak een versie die nog een update nodig heeft.. kunnen we dus niets aan doen :(
Electronical schreef:Had er idd wel eens van gehoord (staat bijv. in een lijstje bij mijn router config). Ik ben het nu aan het downloaden en ben benieuwd wat het is.
grappig :)
Plaats reactie