50.000.000 downloads!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

50.000.000 downloads!

Bericht door adri »

Vandaag een nieuwe mijlpaal voor Mozilla Firefox!

50.000.000 downloads!


Proficiat. 8)
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

Zekers geweldig! Dat zie ik Opera (met hun grote verhalen over de release van Opera 8) nog niet evenaren.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

En bij Opera moeten ze daar eerst een heel eind voor gaan zwemmen. Als Opera ook dit aantal wil halen, dan komt die directeur tegen die tijd wel in het Guinness Record Book omdat hij dan het wereldrecord lange-afstand-zwemmen heeft gebroken. Of een haai heeft hem tegen die tijd al gegrepen of hij wordt zwaar onderkoeld uit een of andere ijszee gevist. Dan ben ik toch blij dat men bij Mozilla vnl bezig is met het verbeteren van de software.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Stomme vraag, maar wat doen ze bij Opera dan :? ?
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Stom antwoord: ze hebben bij Opera getracht om te zwemmen, maar ze kunnen zich beter bij het maken van een webbrowser houden. Dit was 2 dagen ploeteren en het heeft volgens mij niet echt tot iets geleid: http://www.opera.com/swim/
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:Stom antwoord: ze hebben bij Opera getracht om te zwemmen, maar ze kunnen zich beter bij het maken van een webbrowser houden. Dit was 2 dagen ploeteren en het heeft volgens mij niet echt tot iets geleid: http://www.opera.com/swim/
Een vermakelijk artikel = :-))
Plaats reactie