DRINGEND! Gezocht: afbeelding/foto!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomovich
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 mei 2005, 12:52
    unknown unknown

DRINGEND! Gezocht: afbeelding/foto!

Bericht door Tomovich »

Hallo

Voor mijn eindwerk van school dien ik een billboard te maken. Daarvoor heb ik 3 foto's nodig, de eerste 2 heb ik al gevonden, één via het internet en één heb ik zelf moeten maken. Nu vind ik nergens op het internet mijn derde foto, nl. een foto van een "krokodil frontaal en volledig (van kop tot staart) in beeld met de bek open", deze foto moet bewerkbaar zijn in Photoshop.
Ik ben bereid om eventueel (in het laatste geval) zo'n foto te kopen maar de prijs mag dan wel niet te hoog zijn.

Weet er iemand waar ik dit kan vinden, of heb je er zelf een staan/liggen/hangen,...? Het is zéér dringend! :sad:

Bedankt
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Afbeelding

Of verder zoeken?

Moet echt wel te vinden zijn, hoor = :-)) (Eventueel moet je misschien juist niet té specifiek zijn in je zoekopdracht, wanneer je te weinig resultaten krijgt).
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

sc00zy schreef:Helaas zonder bek open...
http://www.sxc.hu/browse.phtml?f=view&id=92088
Zonder bek open ook al niet mijn idee van prettig gezelschap...
Worst time:
All Year round

Warnings:
Refrain from swimming or fishing where warning signs are erected. Don't interfere with nesting grounds. If you happen to come across a basking crocodile retreat quietly towards land, do not place yourself between water and a crocodile.

Just because they are big doesn't mean they are slow. Lightning fast in attack mode the Crocodile will wait until the perfect moment to seize its prey. They have also been known to stalk a campsite on land of nighttime.

What do crocodiles eat ?
Just about anything they can get a hold of that is made of flesh and bone.

Water Ski-ing on the Daintree River don't try it.
As a young man fresh from the northern suburbs of Sydney and new to Cairns the creator of Oz Magic did some very stupid things. Along with some other green Southerners he went water ski-ing on the Daintree River. This is the reason people are attacked and killed by Crocodiles. Had he have known of the danger he never would have set foot in the water. Luckily he survived and can now write about such stupidity.
Nog wat leuke plaatjes om 't nòg gezelliger te maken:

Frizzbee-jen met crocs, nieuwe sport, voor als je ècht een uitdaging zoekt in het leven (lees: de dood)

Afbeelding



Verstoor m'n opperbeste humeur niet, of...

Afbeelding



Dat kippetje had IK dus verschalkt, en daar blijf JIJ dus van af. Ik zeg het maar gewoon recht op de croc af, dan is het maar duidelijk, krijgen we geen misverstanden:

Afbeelding

Aan Tomovich: morgen poging tot meer serieuze reactie, ik heb al gezocht, maar probeer morgen verder, geniet ondertussen van de mooie plaatjes = :-))

P.S. Jij schreef: "Ik ben bereid om eventueel (in het laatste geval) zo'n foto te kopen maar de prijs mag dan wel niet te hoog zijn".

De rekening stuur ik later :-)
Gebruikersavatar
Tomovich
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 mei 2005, 12:52
    unknown unknown

Bericht door Tomovich »

Manuel schreef:P.S. Jij schreef: "Ik ben bereid om eventueel (in het laatste geval) zo'n foto te kopen maar de prijs mag dan wel niet te hoog zijn".

De rekening stuur ik later :-)
Lol, bedankt voor jullie inspanningen!
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Heb je al op het woord 'crocodile' gezocht? Er zijn namelijk meer Engelse dan Nederlandstalige resultaten...

Afbeelding
Administrateur Steun Firefox
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Tomovich schreef:
Manuel schreef:P.S. Jij schreef: "Ik ben bereid om eventueel (in het laatste geval) zo'n foto te kopen maar de prijs mag dan wel niet te hoog zijn".

De rekening stuur ik later :-)
Lol, bedankt voor jullie inspanningen!
Bijzonder graag gedaan :-)
Ik probeer later nog wat te vinden, maar kan niks garanderen. We zullen zien.
Ronald-Jan schreef:Heb je al op het woord 'crocodile' gezocht? Er zijn namelijk meer Engelse dan Nederlandstalige resultaten...
Dat geeft i.i.g. altijd meer resultaten, zeker wanneer je iets zoekt waar je niet zo veel resultaen op krijgt.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Daar was ik weer.

Zoek op verschillende trefwoorden, een aantal voorbeelden: 1, 2, 3 en 4, en probeer eventueel andere trefwoorden.

Ik vond dit forum, je kunt daar je vraag herhalen; om er te posten moet je je daar wel even registreren.

En dan deze foto verzameling, waarvan ik alleen de eerste pagina bekeken heb.

Succes! Het gaat vast lukken = :-))

P.S. De foto die ik vond en die het meest aan je vraag voldoet is deze, maar je moet zeker mooiere kunnen vinden. Dit is duidelijk achter glas in een dierentuin:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tomovich
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 mei 2005, 12:52
    unknown unknown

Bericht door Tomovich »

Ok, bedankt! Ik denk dat ik er één gevonden heb! Nogmaals bedankt voor jullie inspanningen!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Tomovich schreef:Ok, bedankt! Ik denk dat ik er één gevonden heb! Nogmaals bedankt voor jullie inspanningen!
Waar de Nederlandse Mozilla-community al niet goed voor is! ;)
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

crocs zijn cool :D
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

ucchan schreef:crocs zijn cool :D
Sommige zien er toch heel heetgebakerd uit hoor! ;)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Tomovich schreef:Ok, bedankt! Ik denk dat ik er één gevonden heb! Nogmaals bedankt voor jullie inspanningen!
Het is bijzonder graag gedaan!
sc00zy schreef:Waar de Nederlandse Mozilla-community al niet goed voor is! ;)
Zo zie je maar :D
Plaats reactie