Welke !@^ø*Øæø%!! haalt 't z'n hoofd om zuigende reklame pop-ups in het forum toe te staan???

En dan ook nog een pop-up waarvan de url niet te zien is in de pop-up blocker, zodat je niet eens weet met wat voor pop-up je te doen hebt.
sc00zy, hoewel niks onmogelijk is, kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen dat ik niet besmet ben met wat dan ook.sc00zy schreef:Ik kan me niet voorstellen dat jij die popup kreeg voorgeschoteld van MozBrowser. Wellicht dat je besmet bent een of andere spyware?
Code: Selecteer alles
<script language="JavaScript" type="text/javascript" src="http://m1.nedstatbasic.net/basic.js"></script>
<script language="JavaScript" type="text/javascript" >nedstatbasic("ACa9Ow0yiqhxMzVdDL7M/M8jesFQ", 0);</script>
FFuser schreef:ik krijg hem niet (Ook geen waarschuwing) met Firefox 1.6+ (cvs versie) en met javascript enabled.
Dan is de pop-up bij jullie vandaag al op een andere site geblokkeerd, of, julie gebruiken AdBlock, vermoed ik.ByteWarrior schreef:Ik krijg hier niets te zien... Javascript gewoon ingeschakeld, geen Java. Ook geen melding van een geblokkeerde popup.
Cookies verwijderd, Adblock uitgeschakeld, popupblocker uitgeschakeld, uitgelogd. Browser herstart. Dan ingelogd naar forum gesurft en geen popup...Manuel schreef:(...)
Daar ben ik niet zo zeker van, bij Nedstat zijn er zo te zien wat wijzigingen geweest (nieuwe naam--> nieuwe meesters, nieuwe regels?) en wat irritante reclames betreft hebben ze zeker een naam hoog te houden. Die er op de site nu wat minder staan, heb ik de indruk (AdBlock en NoScript maar even uitgeschakeld, die stomme ringtone-ads zijn nu weg, zo te zien). Het zou me niks verbazen als dat op één of ander wijze gecompenseerd moet worden...ByteWarrior schreef: Die twee regels Javascript horen er trouwens te staan voor Nedstat. Ik denk niet dat die pop-ups op websites zouden plaatsen. Ze zouden veel gebruikers kwijtraken...
Het is raar dat jij het niet krijgt, maar het is nu zeker dat het aan nedstat ligt, en ik snap dat die regels er in horen voor die teller:ByteWarrior schreef:Die twee regels Javascript horen er trouwens te staan voor Nedstat. Ik denk niet dat die pop-ups op websites zouden plaatsen. Ze zouden veel gebruikers kwijtraken...
Ben je eenmaal van die pagina weggesurfd, naar andere pagina of site, dan krijg je 'm ook niet meer, tot je je cookies leegt.Gert-Paul schreef:Ik kreeg net de melding dat er een popup geblokkeerd was, maar ik kon deze ook niet openen. Het lijkt er dus op of het een enkele keer gebeurd, maar vaak ook niet.
Ja, want het blijven zuigende reklamelui, zonder scrupules.adri schreef:Het zou me niks verbazen als dat op één of ander wijze gecompenseerd moet worden...