Fadeaway

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

jij zit op dit ogenblik nog in de schoolbank hoop ik
Manuel is net als ik de schoolbanken al een tijdje ontgroeid. zie
http://www.mozbrowser.nl/forum/profile. ... 8141[quote][/quote]

Als je een beetje wil kijken hoe oud/jong de meeste van ons op dit forum zijn moetje dit topic lezen.
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... jd&start=0
Als je daar toch bent wil je dan ook even jouw gegevens invullen? Dan krijgen wij ook weer een iets beter beeld wie we tegenover ons hebben.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Beste Manuel,
Ik heb daarnet je photo bekeken en je ziet er best vet gemest uit (zeker een teveel aan pizza`s) en je lijkt helemaal niet naar je naam Manuel, naar mijn gevoel en ervaring een 'naam' echt 'Portugees'. Ik snap niet waar ik mijn leeftijd moet invullen op de pagina, tw. naar de URL die jij mij hebt opgegeven maar voor het gemak kijk naar mijn ondertekening op het forum daar in zitten mijn initialen j en g dan voorvoegsel d en de c staat voor mijn achternaam en precies 21357 dagen vormen samen mijn leeftijd 'and last but not least' 19000mm aan lichaams lengte bij een lijfszwaarte van 105000 gr. Ik kan nog steeds 65 treeen (200mm h) 7 keer op en af en zonder dat hierna mijn tong op de grond blijft slingeren. Bij die jongen van 'Aasgier' klopt `t gekozen naam ook niet helemaal maar dat heb ik hem al iets over laten weten maar Mr. heeft mij uitgelegd het 'waarom' die keuze. Mijn Pc doet `t nu beter, zodra het weer loslaat meld ik direct op het forum om hulp, tot ziens.
Met vriendelijke groeten,
Jacob

Ps.:Mannen liegen over hun leeftijd en nog erger dan vrouwen en waarom het zo is mag joost weten dus eigenlijk moet je het gemiddelde resultaat wat bijstellen, ik stelvoor met pakweg 19% en dan zit je dichter bij de realiteit dus doen.
jacob
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Hoi Jacob,
Tiobie schreef:Echt niet mijn bedoeling geweest jou boosz te maken, ik heb je per abuis het verkeerd adres doorgegeven hieronder de juiste URL en indien je weet hoe het programma te traceren op een Pc dan graag een seintje op het forum
Ik was niet boos, hoor, zou echt niet waarom, je zult iets verkeerd begrepen hebben, dat je dat dacht?

Als ik verder lees zie ik dat alles nu echt helemaal naar volle tevredenheid opgelost is, gefeliciteerd!
Tiobie schreef:Ps.:Manuel, vrouwen problemen liggen altijd anders dan bij de mannen. Samen chatteren loopt uit op politiek en geweld
Als het bij zo'n chat nou gewoon over Mozilla en zo hebben, en niet over de problemen en misverstanden die soms kunnen onstaan tussen en mannen en vrouwen dan valt het vast wel mee :)
Tiobie schreef:jij zit op dit ogenblik nog in de schoolbank hoop ik, dat zou gezond doen zijn
Ik zit op dit ogenblik thuis in een heerlijk luxe computerfeauteuil, of dat gezond is weet ik niet, maar de feauteuil zit wel heel erg lekker! School heb ik al heel wat jaren niet gezien, hoe oud dacht je dat ik was? :wink:
Tiobie schreef:Je kunt indien je WXP os hebt het bovenstaande uitproberen d`r zit ook een knop 'default restore'. Prettige dag manuel, bedankt en tot ziens
Ik gebruik Win 98 zonder Internet Explorer, Outlook, e.d., dus geen XP, maar ik dank je evengoed voor de tip!

Jacob, jij ook nog een prettige dag, en het is altijd een plezier om te kunnen helpen :)

Groeten, Manuel
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Zo Jacob,

ik zie er 'vetgemest' uit... Je begrijpt dat dit de laatste keer was dat ik je hielp...

Ik maak maar een grapje, ik was toen denk ik 80 kilo, en nu 75, er mogen nog zo'n 5 kilo af, maar vetgemest, ik moest wel lachen :)

Terwijl ik zat te typen net, hadden jullei samen al weer 2 berichten gepost.

Jacob, morgen ga ik via de algebra die je ons voorgeschoteld hebt je leeftijd uitrekenen, 't is me nu te laat daarvoor.

Manuel Portugese naam? Ja, maar ook Spaans, en Italiaans. Het kwam zo: ik ben door Nederlandse ouders verwerkt in Las Palmas, waar de toeristen toen nog nooit van gehoord hadden, was nog vissersdorpje, althans, dat is mij verteld. Mijn moeder vond de vakantie zo fantastisch dat ze het kindje een Spaanse naam wou geven, en aldus geschiedde. Vervolgens werd ik in Nederland in 1960 geboren.

Groeten, Manuel
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Beste jongens,
Ik heb gisteren de gehele dag zitten klooien op mijn Pc vanwege het onscherp geworden script en na een mislukte poging tot reparatie (R) van het w-os heb ik uiteindelijk beslist om eventueel een vaalt in mijn Pc te vermijden de w-os opnieuw uit te voeren daar het script, de fonts dus, alsmaar vager werden en de contrast waarden bij 'ClearerType' steeg van 400 naar 800 en naar mijn gevoel was het ook niet zo best met de kleuren combinatie. Nu na de her-installatie van w-os heb ik echt het oude bekende gezicht terug op het beeldscherm en zonder gebruik van extra toepassingen voor het contrast effect. Het contrast effect op std. ingesteld in WXP is al goed genoeg en ingesteld op cleartype is het het aanzien waardig. Jullie weten het nu ook, ik heb gekozen voor de betere oplossing. Dit probleem heeft niks te maaaken met de Mozilla`s tw. FF en TB, die doen het prima op mijn Pc. Nou 'Faithful Companions' altijd zo geweest. Groetjes aan de Pizza`s en tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob

Ps.: Manuel, hoe komt Aasgier aan jou gegevens.??? Is hij de mindere broertje van je???
jacob
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ps.: Manuel, hoe komt Aasgier aan jou gegevens.??? Is hij de mindere broertje van je???
zie de ledenlijst van dit Forum http://www.mozbrowser.nl/forum/memberlist.php
en klik maar eens op een gebruikersnaam.
Of op het icoontje links onderaan een geplaats profiel genaamd Profiel
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Hello Mr Aasgier,
Geen commentaar op mijn bericht???hoe komt dat??? ik heb juist de vaagheid uit mijn Pc verbannen en jij heb ``t nu aan de haak zitten denk ik. Ik kan het bericht wel lezen hoor, jij zou beter doen de w-os op je Pc laten insmeren, dat zou het lezen bij jou misschien bevorderen denk je niet??? Mr Aasgier mijn muisje of beter gezegd die van mijn Pc systeem doet vreemd, het rolt goed maar het pijltje blijft steken op het scherm, is het beter vervangen voor een nieuwe???dat beestje is maar 7mnd oud. Misschien weet jij ook de weg met de hardware, zou het effe mee denken geen te veel zorgen bij jou opwekken dan graag een hint. In dit geval helpt het smeren toevallig niet.
Groetjes en tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob
jacob
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

1.vuil aan de onderkant
2.nieuwe battery
3.schroefjes los draaien /of klepje openenen en balletje schoonmaken en het holletje reinigen.
4. is er een kat in de kamer :D

Waarom geen commentaar? Ben blij dat je probleem verholpen is. Dat is namelijkhet belangrijkste ik heb geen oordeel, of ik veroordeel niet hoe je dat gedaan heb. Dat is geheel jouw keuze. En wie de oplossing aandraagt maak mij ook niet uit, als het maar opgelost wordt.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Mr Aasgier Goedenavond,
Lieve muisje had het tussen haar wieltje behoorlijk vies dus was het even douchen en een schone slipje aantrekken. Zij draait niet op batterijtjes maar zit vast aan een snoertje en loopt nu lekker heerlijk heen en weer. Ter verduidelijken even dit; d`r loopt geen ander kat door dit huis dan mijzelf wie volgens jou theorie wel de enige schuldige zou zijn dat het lieve muisje het nat kreeg tussen haar wieltjes.
Veel plezier vanavond en tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob
jacob
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Hoi Jacob,

je hebt een apart soort humor, dat moet gezegd. Ik heb kostelijk zitten lachen!

Bijzonder vreemd dat het probleem weer terugkwam, maar ja, het blijven computers, en niet alles is altijd makkelijk op te lossen, of de fout, of het complex van fouten makkelijk te traceren.

Dus je hebt Windows er opnieuw opgezet? En het werkt nu weer goed? Dan hopen we dat dat zo blijft! (Dat dit muisje niet nog weer een staartje krijgt, dus).
Tiobie schreef:Ps.: Manuel, hoe komt Aasgier aan jou gegevens.??? Is hij de mindere broertje van je???
Inmiddels heeft Aasgier dat al uitgelegd, en, hij is zeker niet mijn mindere broertje, minimaal mijn gelijke, en mogelijk zelfs mijn meerdere...

Muizen: er is sinds een paar jaar in de betere dierenwinkel een muis zonder bal, en zonder wieltjes te koop, hij wordt voortgestuwd d.m.v. laser energie! Het grote voordeel is dat de bal & wieltjes nooit meer vuil kunnen aantrekken, en de gemiddelde huiskat schrikt ook van zo'n muis-met-laser-licht, nog een voordeel dus, kost weinig voor veel plezier, en nooit meer een muis die niet vooruit te branden is, want deze hebben bijna ongelimiteerd uithoudingsvermogen!

Een aanrader, dus :D
Tiobie schreef:Geen commentaar op mijn bericht???hoe komt dat???
Dacht je dat we allemaal 24 uur per dag hier op het forum zaten? Soms doen we ook wel eens een dutje, of boodschappen, eten koken, sociale verplichtingen, èn, sommigen onder ons hebben zelfs een baan :wink:

Groeten, Manuel
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Beste Manuel,
RE:'Geen commentaar'
Ik heb mijn eigen Pc van een vroege zekere dood verlost door mijn meesterstuk w-os her-installatie. Die jongen van Aasgier doet opeens jaloers slaat (skip) het hele verhaal (mijn bericht van 15 september om 16:10) en vindt het omschreven meesterwerk de moeite niet waard om op te reageren. Belangrijker vondt hij mijn opmerking onder 'Ps.:' om hierop zeer snel te reageren, `t leek wel alsof ik hem in de houdgreep had met die woorden.

Dus wat jij en hij samen uit het 'geen commentaar' hebben geperst tw. 24 uur dags forum zitten, slaat noch nul noch doel.

Ik beheer een Dell Pc combinatie dus is het moeilijk hiervoor spullen halen in de winkel, ik zal hun productenlijst nalopen naar een eventuele draadloos muisje. Dat mannetjes muis met laserogen die jij in gedachten hebt past zeker niet bij mijn Pc systeem. Het muisje bij mij doet `t na het wasbeurtje weer scrollvriendelijk genoeg en dat moet ook zo zijn aangezien ik haar vaak en soms urenlang tussen de vingers klem hebt zitten.

Gisteren was het weer mooi weer voor de honden, ik ga nu boodschappen doen, tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob
jacob
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Hoi Jacob,
Tiobie schreef:Dus wat jij en hij samen uit het 'geen commentaar' hebben geperst tw. 24 uur dags forum zitten, slaat noch nul noch doel.
... Ik denk dat je het helemaal verkeerd ziet. Niemand is hier verplicht om te reageren, het is immers onbetaald vrijwilligers helpdeskwerk, je kunt geen reacties claimen.

En de 1 reageert uitgebreider dan de ander, je bent niet de enige die we helpen, soms zijn we er druk mee, en typen kost ook tijd, de rest mag je zelf bedenken.
Tiobie schreef:Ik heb mijn eigen Pc van een vroege zekere dood verlost door mijn meesterstuk w-os her-installatie.
Dat is fantastisch! Toch zijn we niet verplicht om daarover een schouderklopje uit te delen, toch? :)

Groeten, Manuel
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway

Bericht door Tiobie »

Manuel goedenavond,
Je heb vroeger op school toch kennis gemaakt met de Bijbelsche verhalen, toch, ja, geen twijfel aan, één van die verhalen ging over Kain en Abel. Na die actie van 'Mens tegen zijn Medemens' was de doop aan "Jaloers" toegedient.
Jij & Hij willen niet toegeven dat het een leek toch gelukt is zichzelf uit de gracht te trekken. Ik ben trots op mijzelf maar op jullie twee ook en blijf a.u.b. altijd je best doen op het forum maar daar buiten ook. Nederland, in de voetbalwereld op dit moment nummer twee op de wereldlijst, een onvoorstelbaar prestatie, vergelijkbaar met mijn prestatie voor redding van mijn Pc. Als éénmalige steekproef Manuel; vergeet de Pizza en ga wat lichamelijke oefeningen uitproberen en laat mij het resultaat per omgaande weten. Al doende leert men dus tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob

Ps.:Ik ben mijn 'Tabbladwerkbalk' kwijt weten jullie toevallig waar hij uithangt???
jacob
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Dag Jacob.
Tiobie schreef:Manuel goedenavond,
Je heb vroeger op school toch kennis gemaakt met de Bijbelsche verhalen, toch, ja, geen twijfel aan, één van die verhalen ging over Kain en Abel. Na die actie van 'Mens tegen zijn Medemens' was de doop aan "Jaloers" toegedient.
Nee, ik heb nooit bijbelonderwijs gehad op school.
Tiobie schreef:Jij & Hij willen niet toegeven dat het een leek toch gelukt is zichzelf uit de gracht te trekken.
Dit is echt volkomen kolder... Lees de hele topic nog eens een keer rustig door, misschien dat je het dan zelf ook ziet.
Tiobie schreef:Ik ben trots op mijzelf maar op jullie twee ook en blijf a.u.b. altijd je best doen op het forum maar daar buiten ook. Nederland, in de voetbalwereld op dit moment nummer twee op de wereldlijst, een onvoorstelbaar prestatie, vergelijkbaar met mijn prestatie voor redding van mijn Pc.
Geniet er van :lol:
Tiobie schreef:Als éénmalige steekproef Manuel; vergeet de Pizza en ga wat lichamelijke oefeningen uitproberen en laat mij het resultaat per omgaande weten. Al doende leert men dus tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob
Jacob, ik ga hier verder niet op in, hoor.
Tiobie schreef:Ps.:Ik ben mijn 'Tabbladwerkbalk' kwijt weten jullie toevallig waar hij uithangt???
Voordat ie vertrok, heeft ie nog iets gezegd, of een briefje achter gelaten waar ie heen ging, of wanneer ie terug zou komen? Hoe lang is ie al weg? Heb je 'm al als vermist opgegeven bij de politie?

Denk je dat de kat er iets mee te maken had? Ik vertrouw 'm niet, je had immers ook al problemen met de muis...

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Manuel op 17 september 2005, 2:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Fadeaway+Tabbladwerkbalk

Bericht door Tiobie »

Geachte Manuel,
Ik wande jullie op vrijdagavond rond deze tijd al in zo`n feesttent de begeerde beest uithangen bij een crat bier met twee vreselijk mooie vrouwen. Mee doen is ervaring oplopen niet doen is gezond. Wat mijn 'Tabbladwerkbalk' betreft ga ik een bericht posten op het MozillaZine forum en dan rustig wachten op wat er uit gaat rollen. Een prettige weekeinde met veel gezond plezier en tot ziens.
Met vriedelijke groet,
Jacob
jacob
Plaats reactie