videoplayer laadt niet

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Tolgod
Berichten: 3
Lid geworden op: 9 september 2005, 0:08
    unknown unknown

videoplayer laadt niet

Bericht door Tolgod »

Hallo allemaal

Alereerst even mijn complimenten voor dit geweldige forum, op mijn vorige vraag had ik binnen een dag een antwoord en ik vind het super hoeveel mensen bereid zijn de leken een handje te helpen.
Sinds kort gebruik ik firefox tot grote tevredenheid alleen ben ik laatst weer tegen een kleinigheidje aangelopen.
op variatee.vara.nl kun je filmpjes bekijken van cabaretiers en bv ook cafe de wereld. Het probleem is echter dat in firefox de speler niet lijkt te laden, het scherm blijft grijs en no video, wel kan ik dan via help nog bij de 'losse' links komen zodat ze in de player (wmp, rp) geladen worden, maar ik zou het toch fijn vinden als ze gewoon in de pagina zelf werden geladen.
Mijn vraag is dan ook of iemand weet waar dit aan ligt en zo ja of er ook iets aan te doen is.Bij veel andere sites laden de filpjes gewoon wel in de pagina zelf.
Alvast bedankt iedereen en de vriendelijke groeten

Tolgod
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

met deze extensie moet het zeker lukken.
<a href="http://membres.lycos.fr/sethnakht/">Med ... ctivity</a>
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie