Tabbladwerkbalk

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

Tabbladwerkbalk

Bericht door Tiobie »

Beste jongens,
Ik had in de vorige FF 1.0.6 nog een 'Tabbladwerkbalk' en die mis ik nu en deze omissie zorgt voor behoorlijk wat ergenis bij mij. Ik kon eerder in FF op een blank pagina in offline mode doorwerken bv. een bericht typen in klad en meer. Een werkbalk benoemen, slepen en plaatsen lukt niet en bovendien moet hij ook voorzien zijn van een afsluit knop. Zo`n balk krijg je te zien als de tabbladen openstaan maar die bij mij zat er vast. Hoe ik aan die balk bent gekomen is voor mij een raadsel, niet gedownload. Weet iemand misschien de extensie of een beter manier om zo`n tabbladwerbalk te voorschijn te toveren???Laat mij a.u.b. per omgaande post weten, thanks en tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacob
jacob
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Zie Tabmix
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Tiobie
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 april 2005, 13:36
Locatie: nijmegen
    unknown unknown
Contacteer:

RE:Tabbladwerkbalk

Bericht door Tiobie »

Mr Aasgier,
Ik ken toevallig ook dat opgegeven adres en d`r staat nergens op de lijst een extensie die het bouwen en plaatsen van een zg. 'Tabbladwerbalk' mogelijk maakt, wat nu???
Met vriendelijke groet,
Jacob
jacob
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik denk dat Aasgier wil aangeven dat je met de TabMix-extensie veel extra's kunt op het gebied van tabbladen in de browser.
http://tabmix-en.blogspot.com/

Ik ken wel een Bladwijzerswerkbalk(map), maar een tabbladwerkbalk zegt me weinig. Wel kun je er in Firefox voor kiezen om standaard de tabblad-balk zichtbaar te laten zijn (ook als je in de beginsituatie slechts 1 tabblad open hebt staan).
In mijn Engelse versie (voorloper van Firefox 1.5) zit die optie dat in het Opties-scherm onder het Tabs-kopje, maar ik neem aan dat die in een Nederlandstalige Firefox 1.0.6 zit onder Geavanceerd en dan onder Tabbladen. Daar zit ergens een optie in de trant van "Tabbladbalk verbergen indien slechts 1 site geopend is". Ik hoop dat dat is wat je bedoelt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie