Nieuwe browser flock met firefox extenties

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Nieuwe browser flock met firefox extenties

Bericht door rappie pappie »

De nieuwe browser flock werkt met firefox extenties!

http://www.decrem.com/bart/2005/10/floc ... en-source/

Wat vinden jullie hier van! :shock:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Das niet zo raar Bart Decrem van nature een Belg heeft tot de lancering van FF 1.0 bij Mozilla gewerkt. zie zijn <a href="http://www.decrem.com/bart/bio/">Bio</a>
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Ik snap niet wat hij het aan vind om de hele mozilla weer van af de bodem toe op te bouwen.allemaal achterhaald werk,had hij er beter kunnen blijven werken! :?
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

rappie pappie schreef:Ik snap niet wat hij het aan vind om de hele mozilla weer van af de bodem toe op te bouwen.allemaal achterhaald werk,had hij er beter kunnen blijven werken! :?
Hij bouwt niet vanaf de bodem tis gewoon FF met wat extras en een ander thema. Het is met name toegespitst op online sharen van bookmarks en bloggen en foto's

Dat is Open Source software iedereen kan met de codes aan de slag om je eigen browser te bouwen.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Vind ik geen goede ontwikelling.Dan blijkt dus dat hackers en ander van dat soort mensen daar ook mee aan de slag kunnen als ze willen,wat blijft dan het geheim van firefox,dus blijkt er uit dat hij ook met mozilla samenwerkt of mis ik iets!(afspraken gemaakt) :shock:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

de code is door iedereen te gebruiken ook door jou en mij en door iedereen met goede ideeen bv netscape 8.1 van aol is ook gebaseerd op de code van FF 0.90
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Het lijkt me veel handiger om er een plugin voor Firefox van te maken dan een gehele nieuwe browser op de markt te zetten.. :D
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Want

En rappie eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed.

Wat is het leven toch vol verassingen.......... :lol:
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Verschil FF download is 5mb
Flock download is 8 MB

maar ben het met je eens een extensie was handiger geweest!

over de extensies nog even dit :
Flocker - the utility to convert Firefox extensions into Flock extensions (Note: The URL is now http://flocker.frobba.com) By: Geoff (Frobba.com)
Flockd - Website based utility to convert Firefox extensions into Flock extensions...works with some that Flocker can't convert

How do Flocker and Flockd differ? To quote from the developer of Flockd (David Dunn) whose work has helped provide some of the extensions listed below, "Flocker is a nice, polite, program that asks the extension if it can add the Flock compatibility string to it's install.rdf and treats it like a lady... err proper xml file.

Flock'd is more like a serial rapist... it doesn't care what the extension wants, it strips it down and replaces the Firefox, Seamonkey, and Thunderbird strings with the Flock one... in essence, Flock'd breaks compatibility with what the extension was designed for to add Flock compatibility.

I can't stress how important this is to tell people that... an extension that's been Flock'd will not work with Firefox anymore."
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

rappie pappie schreef:Want

En rappie eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, eet ook iedere ochtend altijd het zelfde broodje kaas met hetzelfde glaasje melk, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar zijn werk, komt altijd op hetzelfde tijdstip thuis, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar de wc, gaat ook altijd op hetzelfde tijdstip naar bed.

Wat is het leven toch vol verassingen.......... :lol:
Dit is jatwerk zie http://www.webwereld.nl/comments/37935#18269
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

En als ik dat nu ben wat dan! jij reageerd toch ook niet overal met de zelfde naam!
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

rappie pappie schreef:En als ik dat nu ben wat dan! jij reageerd toch ook niet overal met de zelfde naam!
ik denk dat we af gaan dwalen op dit forum om ook nog eens op iemands surf gedrag te gaan letten! of je hebt niks te doen! :shock:
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

rappie pappie schreef:
rappie pappie schreef:En als ik dat nu ben wat dan! jij reageerd toch ook niet overal met de zelfde naam!
ik denk dat we af gaan dwalen op dit forum om ook nog eens op iemands surf gedrag te gaan letten! of je hebt niks te doen! :shock:
Ik dacht dat we hier waren om mekaar te helpen en te steunen! en mekaar niet voor een dief uit te maken (BEDANKT) :?
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

En als ik dat nu ben wat dan! jij reageerd toch ook niet overal met de zelfde naam!
Dat doe ik wel!
of je hebt niks te doen!
Ik heb genoeg te doen!
ik denk dat we af gaan dwalen
Ben ik met je eens :D
nog eens op iemands surf gedrag te gaan letten
Dat was toeval ik zocht op flock kwam bij webwereld uit en las de reacties.
Ik dacht dat we hier waren om mekaar te helpen en te steunen!
Ben het weer geheel met je eens

Dit is jatwerk zie http://www.webwereld.nl/comments/37935#18269 :wink:
zo beter? (ik was het knipoogje vergeten)
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

rappie pappie schreef:
rappie pappie schreef:
rappie pappie schreef:En als ik dat nu ben wat dan! jij reageerd toch ook niet overal met de zelfde naam!
ik denk dat we af gaan dwalen op dit forum om ook nog eens op iemands surf gedrag te gaan letten! of je hebt niks te doen! :shock:
Ik dacht dat we hier waren om mekaar te helpen en te steunen! en mekaar niet voor een dief uit te maken (BEDANKT) :?
Dan help ik je: er is een wijzig-knopje :?.

Ontopic:
Ik vind Flock niet dermate interessant dat ik het ga gebruiken. Als ik bepaalde functies wil hebben in mijn regular Firefox install, dan download ik wel wat extensions.
Plaats reactie