Programmeur gezocht

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Programmeur gezocht

Bericht door Ronald-Jan »

Beste mensen,

Bij het bedrijf van mijn oom zoeken ze een programmeur voor 1 á 2 dagen in de week. Misschien leuk voor mensen die een bijbaantje zoeken die met hun studie te maken heeft. Dit is de vacatureomschrijving:
Matthat Software B.V. te Gouda is een jong, ambitieus bedrijf. Als businesspartner van Pluriform Software implementeren wij de Pluriform-Matthat brancheoplossing voor onze klanten. Matthat Software B.V. richt zich op stichtingen, verenigingen, belangenorganisaties en ngo’s. Een brede en interessante doelgroep, waarvoor we oplossingen implementeren en aanpassen voor relatiebeheer, giften-, donateurs-, ledenadministraties, financieel, projectbeheer etc.

De Pluriform-Matthat oplossing combineert de voordelen van standaard software (voorspelbare levertijd, kwaliteit en kosten) met de voordelen van maatwerk (optimale ondersteuning van de eigen bedrijfsprocessen). Deze voordelen biedt Pluriform-Matthat niet alleen bij de initiële bouw van een systeem maar gedurende de gehele levenscyclus: de systemen van onze klanten zijn in staat om de veranderingen in de organisaties op de voet te volgen.

Matthat wil graag kennismaken met:

ONTWIKKELAARS/MODELLEURS (HBO/WO)
Starters of enkele jaren werkervaring

Wat Matthat biedt:
Een uitdagende baan waarin je toegroeit naar de rol van zelfstandig ontwikkelaar/modelleur in de Pluriform taal. Je start met een cursus Pluriform modelleren. Je hebt veel contact met klanten en gebruikers. Je krijgt veel kansen in een snelgroeiende organisatie.

Wat Matthat zoekt:
Je kunt goed abstraheren, je bent een echte ontwikkelaar. Je kunt goed en helder communiceren met gebruikers. Je bent in staat klantwensen te vertalen in een generieke oplossing. Je werkt nauwkeurig. Je bent flexibel en bereid om door het hele land te reizen.
Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan even een privébericht (pb). Ik kan je dan de contactgegevens geven.
Administrateur Steun Firefox
Plaats reactie