venster grootte, hoe?

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
55marathon
Berichten: 238
Lid geworden op: 14 februari 2006, 16:24
Locatie: Hattem
    unknown unknown

venster grootte, hoe?

Bericht door 55marathon »

Misschien een stomme vraag, maar ik krijg het maar niet voor elkaar...

Hoe krijg ik windows (XP) zo ver dat elk (!) venster wat geopend wordt gemaximaliseerd? (of zo groot mogelijk, als max niet wil)

Alle snelkoppelingen heb ik al wel nagezien, en die openen wel groot, maar als ik doorklik naar bv een site, dan opend die weer kleiner.

Zelf maximaliseren en dan afsluiten zorgt er niet voor, uitrekken net zo. Na sluiten van het venster komt hij steeds weer in een kleiner venster terug.

Hij onthoud iets niet, en in de instellingen her en der kan ik het niet vinden. Dit "probleem" heb ik thuis en op het werk, verschillende computers dus...

Wie kan me helpen?
Patrick, niet echt computer-nerd, maar je probeert wel eens wat...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Probeer eens of dit programma jou kan helpen:
Auto Window Manager. Het programma is gratis te gebruiken, al vindt de maker het niet erg als je er wat voor doneert als het je bevalt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
55marathon
Berichten: 238
Lid geworden op: 14 februari 2006, 16:24
Locatie: Hattem
    unknown unknown

Bericht door 55marathon »

Ik heb het geinstalleerd en ga er eens mee testen.

Bedankt!
Patrick, niet echt computer-nerd, maar je probeert wel eens wat...
Plaats reactie