Firefox geweldig!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Firefox geweldig!

Bericht door rappie pappie »

Beste mensen.Ik weet dat dit forum er is,om problemen op te lossen met firefox en thunderbird.Maar mag er ook even gezegd worden dat firefox een geweldige browser is en thunderbird een geweldige e-mail client.Gebruik ze allebei nu 2jaar zonder problemen.als er probleempjes waren was het meestal,menselijk faalen ben ik wel geleerd.En er mag ook even gezegd worden dat ik 2 jaar zonder spyware draai of andere rommel door firefox en thunderbird.mijn computer draait zelfs stabieler en beter.ben IE al lang vergeten.Alleen vind het jammer dat IE nog wat ruimte van mijn harde schijf inneemt.Hopen dat windows het in de toekomst vrij geeft om zelf een keuze te maken in wat je wilt.en als ze het vrij geven kunnen we ook weten wie nou eigenlijk de beste is.Ik ben er allang achter.Mozilla bedankt dat ik nu meer tiid kan besteden aan waar mijn computer nu eigenlijk voor bedoelt is. :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik ben blij dat je er ook zo over denkt. :-)
Plaats reactie