windows defender -installatie updates

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
PATOE
Berichten: 70
Lid geworden op: 14 februari 2006, 15:50
Locatie: LONDERZEEL
    unknown unknown

windows defender -installatie updates

Bericht door PATOE »

Nu heb ik teruggeprobeerd de updates van Windows Defender te installeren.
Dit na 2 maanden nog altijd negatief.
Is soms al iemand erin geslaagd, in deze nog beta versie, de updates te installeren?
Hoe ?

Dank en groetjes.

cj
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

installeren is wel gelukt. Met de tips hier eerder in het forum. Ongeveer een weekje later was het hele programma verdwenen. Gewoon weg.

Dat heb je soms met beta versies van programma's ik blijf er voorlopig maar weer vanaf.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
PATOE
Berichten: 70
Lid geworden op: 14 februari 2006, 15:50
Locatie: LONDERZEEL
    unknown unknown

windows defender - update

Bericht door PATOE »

HARTELIJK DANK VOOR DE SNELLE REACTIE.

Er is dus nog niets veranderd aan WD UPDATE.
Er nog af blijven is dus de boodschap.

Dank en groetjes

cj
55marathon
Berichten: 238
Lid geworden op: 14 februari 2006, 16:24
Locatie: Hattem
    unknown unknown

Bericht door 55marathon »

Vanochtend is er een (automatische) update uitgevoerd bij mij van Defender.

Doet het wel dus.

Maar wat heb ik er eigenlijk aan? Werkt het wel? De oude versie, die zag je tenminste nog in de taakbalk...
Patrick, niet echt computer-nerd, maar je probeert wel eens wat...
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Klopt, de nieuwe Windows Defender is echt op de achtergrond bezig. Je kan hem openen via het Startmenu. Nog boven alle programma's staat bij mij de map 'Programma's'. Helemaal bovenaan als je het menu 'alle programma's' open hebt staan.

Als ik hem open, kan ik ook het activiteitenlogboek zien. Windows Defender scant dagelijks (opties kun je instellen via Tools, General Settings). Bij mij heeft hij 8 maart voor het laatst updates gehaald, dat zal dus wel kloppen.

Afbeelding
Administrateur Steun Firefox
PATOE
Berichten: 70
Lid geworden op: 14 februari 2006, 15:50
Locatie: LONDERZEEL
    unknown unknown

windows defender - update

Bericht door PATOE »

Hoe dat u het klaar speelt om die update te krijgen zonder de fO
foutmelding is voor mij een groot raadsel.

Daarom omdat u een update gekregen hebt heb ik heb ik WD nog eens erop geplaatst met suplementair uitvoeren All Users enz.

Altijd dezelfde foutmelding:

WD WAS UNABLE TO COMPLETE THE UPDATE 0X8007064c.De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar.Conroleer of de bron bestaat en of u toegang hebt tot die bron.[/b

Wat betekent dit toch ?Wie weet wat mijn PC me juist wil vertellen ?

Ik ben ongelukkig als alles op mijn PC niet feilloos werkt,zelfs zoals in dit geval, het geen invloed heeft op de goede werking ervan

GROETJES


CJ
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

1. je werkt wel met een legale windows versie? Dat is nodig om met WD te m ogen werken.
2. Alle laatse patches via de windows update binnengehaald???

Overigens ik zou er niet te veel tijd aan besteden. Wanneer WD af is wil Microsoft je ervoor laten betalen. Dus dan kan je het toch weer wegkieperen.

De installatie van Windows Defender verloopt op 31 december 2006
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
PATOE
Berichten: 70
Lid geworden op: 14 februari 2006, 15:50
Locatie: LONDERZEEL
    unknown unknown

Bericht door PATOE »

U hebt volledig gelijk.

Ik doe het enkel om mijn PC nog meer te beheersen ,ik ben van bijna nul vertrokken, en dit als senior en (autodidact) en wil dus uiteraard , wat PC betreft, er meer van weten (momenteel niveau register).
Daarom vroeg ik juist wat betekent die foutmelding

Desnoods in uiterste gevallen gaat alles er terug af,ook xp,alhoewel ik met een OEM versie zit van PACKERD BELL.(geen backup-functie)

Ik heb een legale versie van xp.
SP1 en SP2 en de andere up-dates.
Windows Genuie Advantage
Geen virus,geen ad-of spyware.

Dat was het dan en beschouw de zaak voor mij afgesloten.

Microsoft Antispyware zal ik er nogeens op zetten,dit enkel om de evolutie van de updates te volgen

Beste gemeende dank en groetjes en tot misschien nog eens over een evidenter onderwerp (geen beta ).

CJ
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Wat schrijf je me nou aasgier betalen voor windows defender.Geef eens een link waar je die informatie vandaan haalt.Je maakt me wel nieuwsgierig :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Heb windows defender er maar afgeknikert.Ik kreeg de updates binnen via windows update en dat was om de twee dagen net een gokkast met updates voor windows defender. :roll:
Afbeelding
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

rappie pappie schreef:Wat schrijf je me nou aasgier betalen voor windows defender.Geef eens een link waar je die informatie vandaan haalt.Je maakt me wel nieuwsgierig :D
van de officiele windows site

Windows Defender (Beta 2), subsequent beta versions, and the final release version will each be available at no additional charge for currently licensed Windows customers. You will be required to verify that you are using genuine Windows through a quick and easy online process called validation. Get more information about the Windows Genuine Advantage program. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Re: windows defender - update

Bericht door rappie pappie »

PATOE schreef:Hoe dat u het klaar speelt om die update te krijgen zonder de fO
foutmelding is voor mij een groot raadsel.

Daarom omdat u een update gekregen hebt heb ik heb ik WD nog eens erop geplaatst met suplementair uitvoeren All Users enz.

Altijd dezelfde foutmelding:

WD WAS UNABLE TO COMPLETE THE UPDATE 0X8007064c.De installatiebron voor dit product is niet beschikbaar.Conroleer of de bron bestaat en of u toegang hebt tot die bron.[/b

Wat betekent dit toch ?Wie weet wat mijn PC me juist wil vertellen ?

Ik ben ongelukkig als alles op mijn PC niet feilloos werkt,zelfs zoals in dit geval, het geen invloed heeft op de goede werking ervan

GROETJES


CJ
Overzicht
Microsoft Windows Defender (Beta 2) is een beveiligingstechnologie die helpt om Windows-gebruikers te beschermen tegen spyware en andere mogelijk ongewenste software. Bekende spyware op uw pc kan worden opgespoord en verwijderd. Negatieve effecten die worden veroorzaakt door spyware, zoals verminderde prestaties van de pc, irritante pop-ups, ongewenste wijzigingen in internetinstellingen en onbevoegd gebruik van uw persoonlijke gegevens, worden zo beperkt.

Door de constante beveiliging kunt u veilig gebruikmaken van internet. Meer dan vijftig verschillende manieren waarop spyware op uw pc kan worden geïnstalleerd, worden hierbij gecontroleerd.

Bij het bepalen van welke verdachte programma's als spyware worden geclassificeerd, spelen de deelnemers van de wereldwijde SpyNet™-gemeenschap een essentiële rol. Onderzoekers van Microsoft ontwikkelen snel methoden om deze bedreigingen te weerstaan. De updates worden automatisch naar uw pc gedownload, zodat u up-to-date blijft.

De gebruiker moet een beheerder zijn om deze applicatie te installeren.Hiernaast staat misschien jouw probleem.
Afbeelding
PATOE
Berichten: 70
Lid geworden op: 14 februari 2006, 15:50
Locatie: LONDERZEEL
    unknown unknown

Bericht door PATOE »

Als u het zegt zal het wel waarzijn, maar ondertussen weet ik nog altijd niet wat een deskundige wat die fout betekent.

Daag !!!


cj
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

je bent niet de enige met dit probleem als je je fout in google bekijkt zie

http://www.google.com/search?q=0X800706 ... 8&oe=UTF-8

Ik heb er een paar doorgelopen maar een oplossing zag ik niet en ook geen goede uitleg van de fout.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

PATOE schreef:Als u het zegt zal het wel waarzijn, maar ondertussen weet ik nog altijd niet wat een deskundige wat die fout betekent.

Daag !!!



en of u toegang hebt tot die bron.[/b

cj
Dat je op je eigen computer niet aangemeld bent als beheerder.En dus ook géén updates kan installeren.

Toedeloe!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door rappie pappie op 17 maart 2006, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Plaats reactie