MozBorrel

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

vulture schreef:Veel plezier vanmiddag :D
Dank je! Het was erg gezellig :)
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Sipster schreef:ik vond het ook erg leuk om eens de gezichten bij de namen te zien!
Ik kende de meeste gezichten al, maar de jouwe nog niet, en ik vond het erg gezellig, ongedwongen, relaxed, en interssante gesprekken, over Mozilla, Linux, en zo :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Sipster schreef:ik vond het ook erg leuk om eens de gezichten bij de namen te zien!
Maar daarvoor hoef je niet naar Utrecht te komen, want bij diverse mensen staat er al een foto in het profiel. Maar het was gisteren gelukkig weer heerlijk terrasweer en zodoende konden we ons prima vermaken aan de OudeGracht. Daarom wil ik iedereen die er gisteren bij was hartelijk danken voor hun komst. Wat mij betreft tot volgend jaar, maar misschien hebben we tegen die tijd al een heel andere invulling van dit evenement gevonden.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

adri schreef: De opkomst was wat minder dan vorig jaar (6 volwassenen + de baby van Tim Maks ;) ), maar ik vond het persoonlijk toch erg leuk en gezellig.
Wat mij betreft volgend jaar weer.
Maar door de lage opkomst moeten we het zeker volhouden.Ik wil ook graag iederéén een keer zien.Dus hopelijk volgend jaar weer. :D
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

nirwana schreef:
Sipster schreef:ik vond het ook erg leuk om eens de gezichten bij de namen te zien!
Maar daarvoor hoef je niet naar Utrecht te komen, want bij diverse mensen staat er al een foto in het profiel.
Maar vaak zijn dat piepkleine fotootjes, en iemand in het echt zien vind ik toch anders.
Plaats reactie