Pesten via het internet

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
mikal
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 april 2006, 11:19
    unknown unknown

Pesten via het internet

Bericht door mikal »

Pesten via het internet lijkt de laatste jaren een nieuwe trend te gaan worden. Scheldpartijen en dreigementen via e-mail en msn, het publiekelijk zwart maken van personen op drukbezochte websites en het plaatsen van "happy slapping" video's zijn slechts het topje van de ijsberg.

Ik ben op dit moment bezig met een onderzoek naar dit fenomeen om meer zicht te krijgen in de huidige situatie en de ernst hiervan. Als een van de onderzoeksmethodes is er natuurlijk een enquete gestart. Bij deze wil ik vragen of jullie wellicht zo vriendelijk zouden willen zijn om deze enquete in te vullen. Het kost slechts een minuutje van je tijd. De uitslag wordt natuurlijk hier geplaatst wanneer deze bekend is.

http://www.freesurveysonline.com/fso/As ... eckID=7102

Discussieren over het onderwerp doe je natuurlijk gewoon in dit topic.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Heb 'm ingevuld en suggesties gedaan :-)
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ook maar effe ingevuld. Meeste ouders hebben er nog steeds geen idee wat er allemaal via de MSN gebeurd. Gaat veel verder als je denkt. Helaas.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb hem ook maar even ingevuld. Ik heb zojuist overigens een banner van de Sire-campagne bovenaan de Messengers-startpagina geplaatst: http://messengers.startpagina.nl
Daar komen natuurlijk ook de nodige MSN'ers, dus wie weet heeft het effect.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

nirwana schreef:Ik heb hem ook maar even ingevuld. Ik heb zojuist overigens een banner van de Sire-campagne bovenaan de Messengers-startpagina geplaatst: http://messengers.startpagina.nl
Daar komen natuurlijk ook de nodige MSN'ers, dus wie weet heeft het effect.
Martijn, ik zie geen banner van Sire. Wel 2 andere. En ik heb geen adblock of Noscript.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

aasgier schreef:Martijn, ik zie geen banner van Sire. Wel 2 andere. En ik heb geen adblock of Noscript.
Het is een banner-roulatie dus als je de pagina vaak genoeg ververst (CTRL+F5 werkt het beste) dan zie je de rechterbanner vanzelf veranderen in de SIRE-banner.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
goof
    unknown unknown

pesten via het internet

Bericht door goof »

Natuurlijk ook even in gevuld .Dit onderwerp is HOT.
De pestkoppen kunnen vaak zelf niet tegen gepest worden.
Maar mogen het hier ook gebeuren ,speek het persoon aan.
Plaats reactie