Google Sketchup

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Google Sketchup

Bericht door moZes »

Google kan kennelijk toch niet helemaal zonder MS IE, of zou het een foutje zijn van de programmeur:
als je vanuit Sketchup klikt op Google :arrow: Get Models, wordt er een internetschermpje geopend met een aantal modellen. Erg mooi, maar de onderliggende techniek is Internet Explorer en dat is al meer mensen opgevallen: sketchup
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik neem aan dat dit nog een overblijfsel is van de overname van het product door Google. Althans, dat het nog wel ten goede zal keren als het product zich verder via Google zal ontwikkelen. Ik neem aan dat Google het niet leuk vindt om een product van Microsoft als ondergrond te gebruiken. Eerst zal Google de huidige versie van het product ter download beschikbaar stellen en ik neem aan dat men er daarna verder mee aan de slag gaat.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie