probleem by replyen in hotmail

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
digibeetje
    unknown unknown

probleem by replyen in hotmail

Bericht door digibeetje »

Hai
Wie kan me helpen... De laatste tijd als ik een bericht in hotmail reply gaat t helemaal mis. Netscape wordt helemaal afgesloten. Wie kent dit en weet wat ik er tegen kan doen. M.i. is mn computer virusvrij en ik heb netscape al opnieuw geinstalleerd...
HELP!
ps in digibeten taal antwoorden svp...
tnx!
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: probleem by replyen in hotmail

Bericht door ByteWarrior »

digibeetje schreef:Wie kan me helpen... De laatste tijd als ik een bericht in hotmail reply gaat t helemaal mis. Netscape wordt helemaal afgesloten. Wie kent dit en weet wat ik er tegen kan doen. M.i. is mn computer virusvrij en ik heb netscape al opnieuw geinstalleerd...
Welke versie van Netscape gebruik je? Het is sowieso misschien een goed idee om Mozilla Suite te gebruiken in plaats van Netscape. Het is dezelfde code, maar Mozilla werkt gewoon beter... Als je enkel een browser zoekt, dan probeer je best Firefox eens.

Over je probleem: heb je al eens geprobeerd je cache leeg te maken? Kijk eens in je instellingen. Daar vind je waarschijnlijk wel een knop met 'clear cache'.

Het probleem kan ook gewoon te maken hebben met de website. Zijn er hier toevallig nog andere Netscape-gebruikers die dit probleem hebben? (Ik heb Netscape hier niet geïnstalleerd, dus ik kan het niet controleren).
Plaats reactie