IE7 automatische update bij windows update

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Als Microsoft het in haar hoofd haalt om bij installatie ook IE7 als standaard-browser in te stellen, dan verwacht ik dat het Internet te klein zal zijn.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Ik denk dat het voor zo"n drastische update naar IE7 wel moet.Neem ik aan. :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

nirwana schreef:Als Microsoft het in haar hoofd haalt om bij installatie ook IE7 als standaard-browser in te stellen, dan verwacht ik dat het Internet te klein zal zijn.
Dát zou inderdaad een smerige streek zijn.
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Dit is even iets anders als IE7en firefox.Maar ik heb het onder windows meegemaakt.Nadat ik windows defender op mijn computer had gezet hij norton zag als indringer.En norton finaal om zeep hielp.Dus ik kijk nergens meer van op. :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

En dan nog zoiets.Addons voor IE7.En je moet voor sommige nog gaan betalen ook. :lol: :lol:

En als IE7 je niet bevalt.Zet je er gewoon een andere browser in. :lol: :lol:

http://www.ieaddons.com/default.aspx?cid=3&scid=73
:
Afbeelding
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

rappie pappie schreef:En dan nog zoiets.Addons voor IE7.En je moet voor sommige nog gaan betalen ook.
Ach, als ze op een of andere manier waarde bieden dan kun je daar geld voor vragen. Tegenwoordig moet je dat ook voor sommige spyware die je met IE binnen kunt halen: ransomware.
rappie pappie schreef:En als IE7 je niet bevalt.Zet je er gewoon een andere browser in.
Nee, het zal wel weer een systeemcomponent zijn waarvan je maar weer moet zien hoe je het kwijt raakt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie