Show your desktop.

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

vulture schreef:
nirwana schreef:Ehrm, heeft Imageshack nu ook al popups-ads toegevoegd ? Daar hadden we toch niet om gevraagd ?!? Ik vermoed dat die dienst dan dezelfde weg op wil als Nedstat/Webstats4u: down the drain. Oftewel, hoe je een goede dienst naar de kelder helpt door een dergelijke toevoeging...
Op TinyPiics http://tinypic.com/ kan je ook foto hosten. Is ook aanzienlijk sneller met uploaden.
ik gebruik hem al tijden en alleen maar, bevalt prima!
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Sipster schreef:
vulture schreef:
nirwana schreef:Ehrm, heeft Imageshack nu ook al popups-ads toegevoegd ? Daar hadden we toch niet om gevraagd ?!? Ik vermoed dat die dienst dan dezelfde weg op wil als Nedstat/Webstats4u: down the drain. Oftewel, hoe je een goede dienst naar de kelder helpt door een dergelijke toevoeging...
Op TinyPiics http://tinypic.com/ kan je ook foto hosten. Is ook aanzienlijk sneller met uploaden.
ik gebruik hem al tijden en alleen maar, bevalt prima!
Ik wist van het bestaan niet, maar gebruik nu tinypc, er is trouwens tegenwoordg niet veel meer om plaatjes te hosten, althans niet dat ik weet weet???

Hier nog een oude desktop. De 3 machines waren nog niet verbonden, moest nog netwerkkabel kopen, maar ik had wel al (eindelijk!, ging niet van een leien dakje) een live cd van FreeBSD aan de praat (nu is het geinstalleerd op schijf en werkt het als een zonnetje).

Omdat intern netwerk het nog niet deed moest ik toen floppystation mounten (mount -t msdos /fd0 /mnt/floppy), schermafdruk op floppy zetten, en via de floppy, en Windows machine, posten.

Nu werkt alles zoals ik het wil: Windows, Slackware, FreeBSD: VNC, FTP, SSH. Windows is alleen client, de rest is server/client, maar alleen voor binnen netwerk (LAN) (je kunt dus b.v. geen ftp verbinding met me maken vanaf het Internet).

Oude Desktop op voormalige WinXP machine, allereerste (baby)stapjes met FreeBSD:

http://i7.tinypic.com/24dpu76.gif
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Leuk idee zal ik ook op andere forums inbrengen

Bericht door PrinceGoldFreak »

Dus hier mijn desktop, lekker rustig desktopje dankzij ObjectDock. Alles bij de hand en niet dat het je hele desktop vervuilt.

http://i79.photobucket.com/albums/j143/ ... esktop.jpg
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Kan iedereen hier ook gewoon linken naar de afbeeldingen ? Anders gaat dit topic nogal lang laden en dat lijkt me niet echt nodig.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door PrinceGoldFreak »

Is wel handig dat het niet te lang doet om te laden, maar misschien tip voor volgende x, dat jullie een waarschuwing aan begin van zo topic zetten, is het gelijk voor iedereen duidelijk.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

PrinceGoldFreak schreef:Is wel handig dat het niet te lang doet om te laden, maar misschien tip voor volgende x, dat jullie een waarschuwing aan begin van zo topic zetten, is het gelijk voor iedereen duidelijk.
Misschien is het wel handig om in de forumregelementen hier iets over op te nemen. Bv een maxium groote om maar wat te zeggen 800 X 600. Iedereen weet dan precies hoe groot het plaatje mag zijn wat hi/zij post.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Ach, zo vaak komt het nou ook weer niet voor dat er veel grote plaatjes tegelijk in een topic staan. En om dat nu weer in een reglement op te nemen...?

Nederland lijdt al aan zeer ernstige regelzucht, liever dit forum niet ook nog eens een keer :wink:
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Leuk idee zal ik ook op andere forums inbrengen

Bericht door Sipster »

PrinceGoldFreak schreef:Dus hier mijn desktop, lekker rustig desktopje dankzij ObjectDock. Alles bij de hand en niet dat het je hele desktop vervuilt.

http://i79.photobucket.com/albums/j143/ ... esktop.jpg
coole firefox en tb logos, waar gheb je die vandaan?
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Heftig!
Is dat je Ubuntu bureaublad?
Dan heb je er flink aan gesleuteld. :)
Hoe bevalt ie verder?
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

vulture schreef:
nirwana schreef:Ehrm, heeft Imageshack nu ook al popups-ads toegevoegd ? Daar hadden we toch niet om gevraagd ?!? Ik vermoed dat die dienst dan dezelfde weg op wil als Nedstat/Webstats4u: down the drain. Oftewel, hoe je een goede dienst naar de kelder helpt door een dergelijke toevoeging...
Op TinyPiics http://tinypic.com/ kan je ook foto hosten. Is ook aanzienlijk sneller met uploaden.
Je kan natuurlijk ook zelf ergens een hostplek zoeken en dan via php scriptje wat zooi uploaden. :) Kan je het zelf ook weer verwijderen, en ik vind het sneller werken dan speciale upload sites.

En als je alleen plaatjes host en linkt zie je die reclames ook niet. :D

Misschien zal ik ook nog eens een screenie pletteren, al moet ik me schamen voor mijn desktop... Gelukkig kijk ik er niet vaak naar. :twisted:
Gebruikersavatar
cysoon
Berichten: 745
Lid geworden op: 15 december 2005, 16:41
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door cysoon »

U Black Emperor schreef:mijn desktop
Niet mijn smaak... :roll:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

U Black Emperor schreef:mijn desktop
Gatver... :shock:
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Heb ik het met dit plaatje toch wel wat vriendelijker.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Zaffo schreef:
vulture schreef:
nirwana schreef:Ehrm, heeft Imageshack nu ook al popups-ads toegevoegd ? Daar hadden we toch niet om gevraagd ?!? Ik vermoed dat die dienst dan dezelfde weg op wil als Nedstat/Webstats4u: down the drain. Oftewel, hoe je een goede dienst naar de kelder helpt door een dergelijke toevoeging...
Op TinyPiics http://tinypic.com/ kan je ook foto hosten. Is ook aanzienlijk sneller met uploaden.
Je kan natuurlijk ook zelf ergens een hostplek zoeken en dan via php scriptje wat zooi uploaden. :) Kan je het zelf ook weer verwijderen, en ik vind het sneller werken dan speciale upload sites.
Dat is ook een idee :) Alleen heb ik geen verstand van PHP, en zal het waarschijnlijk ook noit krijgen. Dat Lycos wil natuurlijk wel een onzinnige pop-up plaatsen, die pop-op blocker tegenhoudt.

Begrijp ik goed, omdat het publiek toegankelijk is, dat ik daar ook bestanden mag dumpen... En zo ja (waarschijnlijk nee, maar dan had je eigenlijk geen directe link moeten plaatsen), wat is de maximale bestandsgrootte?

P.S. Update: Ik moet wel goed lezen natuurlijk, quote:
Zaffo Upload, uploaden op eigen risico. De maximale grote van deze bestanden is één MB. Niet geschikt voor het opslaan voor langere tijd. En ik vind dat ik onzin mag verwijderen
Het werkt alleen niet (naar behoren), want:
Het geuploade bestand is te vinden onder http://upl.nl.tt/files/ClipBoard-1.jpg
Vervolgens:
Pagina kan niet worden gevonden

>> Het bestaat niet meer.
>> Het kan verhuisd zijn naar een ander web adres.
>> Het kan een afgesloten gedeelte zijn.

Controleer je spelling om er zeker van te zijn dat je het goede webadres hebt ingevuld. Er is maar 1 kleine fout voor nodig om een "pagina kan niet worden gevonden" bericht te tonen.
Lycos Tripod Team.
En als je alleen plaatjes host en linkt zie je die reclames ook niet. :D
Zaffo schreef:Misschien zal ik ook nog eens een screenie pletteren, al moet ik me schamen voor mijn desktop... Gelukkig kijk ik er niet vaak naar. :twisted:
Gewoon plaatsen, de mijne is ook niet bijster interessant, wat aan de kale kant, want ik doe veel met sneltoetsen, ergo, dus heb ik die snelkoppelingen op Bureablad niet nodi. Ik gebruik Bureablad eigenlijk meer voor tijdelijke bestanden, en een paar permanente dingen, eigenlijk zoals je een opgeruimd Bureaublad op kantoor zou kunnen gebruiken.

Oh ja, m'n Linux Bureablad had ik al laten zien, hier dan nog m'n Win98 (met Win95 shell) Bureaublad:

http://i8.tinypic.com/25g8g8p.jpg

Sober ja, maar ik doe dus bijna alles met sneltoetsen (progamma's die ik veel gebruik), dus in het Start-menu kom ik zelden.
Plaats reactie