Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Ziet er mooi uit Rappie Pappie. Ik heb het dock, dat is waarin je Firefox icoontje staat niet aan de onderkant staan maar aan de linkerkant. Dan heb je wat meer ruimte aan de onderkant. Maar dat is persoonlijk. Werkt dat dock ook of is het alleen maar eye candy?
OS-X look-a-like Dashboard Widgets op je cubes gespot! Maar ja, beter goed gejat dan slecht verzonnen...
Hmm, nou moet ik wel haast de Leopard beta gaan draaien om nog een sexy desktop te hebben... Gelukkig staat er al wel een filmpje op youtube over de fraaie combinatie "Spaces plus Exposé" van Leopard http://video.google.com/videoplay?docid ... 0190215821
Ik gebruik niet voor niks xp.Het is nu een beetje een sport geworden om xp zoveel mogelijk te laten lijken op vista ultimate leuk om mee te spelen.Wat moet je anders met windows xp.
Maar als er mensen intresse hebben kan ik hier wel een howto schrijven.
Maar ik heb een hele weg moeten gaan.
Prioriteit nummer 1 was van mij om het zoveel mogelijk met open source en gratis programma's te doen.En het is mij aardig gelukt.
Prioriteit nummer twee het moest zo min mogelijk geheugen vreten en je moet er géén last van hebben dat windows xp trager wordt.
Maar ik raad wel minstens 1024 mb ram geheugen aan.Ik zit nu zelf met alles 3d draaiende rond de 500 mb.Maar daar heb ik wel onodige services uit moeten schakellen.