Klaar!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Sipster schreef:nee hoor het wordt gewoon ubuntu, dat lijkt me leuk, en er is een enorme hoeveelheid info...
Wat jij het lekkerste vind werken :) Maar Slackware en de BSD's hebben ook zeer goede documentatie, hoor.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Sipster schreef:dat was ik heel binnenkort natuurlijk ook van plan, maar moet dat nu wel heroverwegen nu Debian en Ubuntu overwegen om FF eruit te gooien....
Zou het zo'n vaart lopen ? En wat dan nog: als zij het niet standaard mee installeren, dan kun je het volgens mij snel genoeg via een apt-get repository alsnog installeren.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

nirwana schreef:
Sipster schreef:dat was ik heel binnenkort natuurlijk ook van plan, maar moet dat nu wel heroverwegen nu Debian en Ubuntu overwegen om FF eruit te gooien....
Zou het zo'n vaart lopen ? En wat dan nog: als zij het niet standaard mee installeren, dan kun je het volgens mij snel genoeg via een apt-get repository alsnog installeren.
ik was de ;) vergeten , sorry...
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Sipster schreef:ik was de ;) vergeten , sorry...
Hoe kun je dat nu doen :?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie