Links in OE-mail niet meer live

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
sante
    unknown unknown

Links in OE-mail niet meer live

Bericht door sante » 10 augustus 2004, 22:19

Ik heb Firefox geprobeerd maar omdat ik het resultaat niet voldoende vond, ben ik teruggekeerd naar IE6. Nu werken de links in mails niet meer. Wat nu?

nirwana
Beheerder
    unknown unknown

Bericht door nirwana » 10 augustus 2004, 22:56

Tja, dan zit er weinig anders op dan weer terug te gaan naar Firefox, he.

Even zonder gekheid: je vraagt dus in feite hoe je IE6 weer als standaard-browser kunt instellen ? Ik zou zeggen: start Internet Explorer en kies voor Extra > Internet-opties. Vervolgens het tabblad Programma's en dan "Controleren of IE de standaardbrowser is" aanvinken. Dan OK klikken en misschien moet je dan IE nog even herstarten. Als IE dan niet de standaardbrowser is, dan wordt jou gevraagd of dit zo ingesteld moet worden. En als je dan Ja zegt, dan zit je eraan vast.

Maar nu over naar de achtergrond van deze discussie: wat beviel er niet aan Mozilla Firefox ? Als je teruggaat naar IE, dan begeef je je opnieuw in de gevarenzone. Wat dat betreft helpen we je liever om je eventuele problemen met Firefox op te lossen...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu