MSN in tabbladen

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
hanb
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 oktober 2006, 19:27
    unknown unknown

MSN in tabbladen

Bericht door hanb »

Ik heb onlangs firefox geinstalleerd. Wat me enorm aansprak is de werking van de tabbladen. Wat ik me echter afvroeg is of het mogelijk is om MSN en de verschillende chatsessie ook in tabbladen van Firefox te openen.
Gebruikersavatar
jack2go
Berichten: 1262
Lid geworden op: 14 oktober 2006, 19:16
Locatie: Baarn
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door jack2go »

ja, dat kan als je met een webversie werkt http://webmessenger.msn.com/?mkt=nl-nl bijv, heeft ook een paar nadelen, maar je kan niet alles hebben
Gebruikersavatar
Ronald-Jan
Berichten: 417
Lid geworden op: 24 november 2004, 16:16
    unknown unknown

Bericht door Ronald-Jan »

Ik denk dat het makkelijker is als je de tabbladen met chatsessies verder niet in Firefox hebt zitten, maar in MSN zelf. Dit kan met de plugin Messenger Plus.

Ik weet niet welke versie van MSN Messenger je gebruikt, maar dit zijn de verschillende versies van Messenger Plus:
- Messenger Plus voor Windows Live Messenger (8)
- Messenger Plus voor MSN 4.7 tot 7.5

Windows Live Messenger kan trouwens hier downloaden.

Let op! Installeer Messenger Plus zonder ondersteuning voor de sponsor, anders heb je Spyware op je pc staan. Dit ziet er ongeveer zo uit: Afbeelding

Na de installatie kun je zo de tabbladen instellen bij Messenger Plus:
- Ga naar de Voorkeuren (Preferences) van Messenger Plus. Bovenaan te vinden onder Plus! naast de optie Help.
- Ga naar de opties van de Gesprekken (Conversations). Bij Windows Live Messenger kun je bovenaan op Gesprekken (Conversations) klikken en links op Tabbladen (Tabbed Chats) of iets dergelijks. Je kan dan de optie aanvinken dat je de chatsessies in één venster wilt groeperen. Het ziet er in Window Live Messenger zo uit:
Afbeelding
Administrateur Steun Firefox
Plaats reactie