Broncode

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Broncode

Bericht door Ria »

Als ik op deze pagina http://www.peterrdevries.nl/ kom met Firefox en ik vraag de broncode op dan krijg ik bijna niks te zien. Met IE krijg ik wel erg veel te zien. Hoe kan dat, want als Firefox de code niet weet kan hij hem toch ook niet in een website vertalen?
Erik
Moderator
Berichten: 244
Lid geworden op: 4 februari 2004, 15:33
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Broncode

Bericht door Erik »

Ria schreef:Als ik op deze pagina http://www.peterrdevries.nl/ kom met Firefox en ik vraag de broncode op dan krijg ik bijna niks te zien. Met IE krijg ik wel erg veel te zien. Hoe kan dat, want als Firefox de code niet weet kan hij hem toch ook niet in een website vertalen?
Je hebt in IE waarschijnlijk de broncode van 1 frame opgevraagd en in Firefox de broncode van de frameset (de pagina die alle frames vasthoudt.)

In Firefox kun je dat doen met rechtermuisknop -> This Frame -> Show frame source.
~ Erik
- Mede-Beheerder MozBrowser.nl (inclusief Forum)
- Redacteur Livre Magazine
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Nou, ik heb eigenlijk geklikt op dezelfde plek tussen twee blokken in. Maar inderdaad krijg ik nu meer te zien.
De man is inderdaad minder geheimzinnig dan ik dacht. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Die man is nog vrij geheimzinnig hoor ;)
Probeer je scrollweeltje eens te bewegen terwijl je je muis boven het linker menu houdt.
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Dan gaat-ie omhoog, precies dus volgens de verwachtingen. Ik kan nu dus inderdaad zien dat er frames in zitten. Maar mijn html-kennis is verwaarloosbaar. :mrgreen:
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

Z_God schreef:Die man is nog vrij geheimzinnig hoor ;)
Probeer je scrollweeltje eens te bewegen terwijl je je muis boven het linker menu houdt.
hmm gebeurt iets raar bij de omkadering van het hoofdframe, wss zit dat deel in het linkerframe, wel raar om dat op deze manier te doen. Overigens wist ik niet dat je in IE niet kon scrollen met je muis.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

In Firefox zijn allebei de frames scrolbaar, maar in IE alleen het rechterdeel. Ik denk dat-ie de IE-weergave bedoeld heeft.
Plaats reactie