Gratis Televisie en Radio op je pc

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Gratis Televisie en Radio op je pc

Bericht door vulture »

Er is tegenwoordig steeds meer mogelijk en dat is mooi. Als je naar http://www.allekanalen.nl/ surft vind je daat een aantal Nederlandse TV kanalen/series of thema kanalen. Ook zijn er linken naar buitenlandse zenders. Wel meer als 100 landen zijn vertegenwoordigt. Ook is er een gedeelte met themakanalen. Met o.a. de volgende thema's
- godsdienst
- flims en trailers
- financieel
- games
- nieuws
- muziek
- relax
- shopping
- sport
- techniek
- webcam
Ook is er de mogelijkheid om je je favoriete tv kanlen toe te voegen aan je "favorieten" zodat je snel naar je favoriete zender surft.

Ook kun je er naar een aantal Nederlandse radio zenders luisteren :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

Ik heb er helaas alleen niet zoveel aan... Zodra ik op een uitzending klik crasht de browser. Dat schiet niet op dus :cry:
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.8.1) Gecko/20061010 Firefox/2.0

Shockwave Flash

File name: libflashplayer.so
Shockwave Flash 9.0 d55

MIME Type Description Suffixes Enabled
application/x-shockwave-flash Shockwave Flash swf Yes
application/futuresplash FutureSplash Player spl Yes
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

De meesten doen het hier wel.
Wat raar dat jij die crashes hebt Manuel.
Er is trouwens al wel een nieuwe Flashplayer bèta, die zou je eens kunnen proberen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Manuel je kan er ook een externe speler voor nemen. Dat staat naast 100% - 200% - externe speler
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Draait het op flash dan :?:

Bij mij opende totemxine-mozilla in ubuntu om de filmpjes te bekijken.

En in kubuntu kaffeine media speler in breedbeeld. :)

Yes...! nooit geen ruzie meer om de afstandbediening. :P :lol:

Btw Geen crash hier.

Bedankt voor de tip vulture.
Leuke site. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Rappie pappie schreef:Draait het op flash dan :?:
Je hebt gelijk, dat is geen Flash.
Waar die melding van Manuel dan vandaan komt?
Bij mij start MPlayer keurig op.
Afbeelding
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

Ik heb de extensie geinstalleerd om Flash te blokkeren/ Als je de site opstart staat er idd een geblokkerd Flas item. Maar als je op een link naar een TV zender of radio station klikt werkt het allemaal gewoon hoor! :D Men heeft het formaat mooi aangepast. Voorbeeld de 3FM stream kan ik via de website van 3FM niet afluisteren hiervoor is de windows mediaplayer nodig. Via deze site kan ik de zender wel beluisteren. zelfde geldt voor de webcam :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

adri schreef:De meesten doen het hier wel.
Wat raar dat jij die crashes hebt Manuel.
Er is trouwens al wel een nieuwe Flashplayer bèta, die zou je eens kunnen proberen.
Ja, wel vreemd, maar die crashes heb ik echt sinds ik die flash geinstalleerd heb, en als ik flash uitzet, dan heb ik geen last meer.

Dank je voor tip over nieuwe beta, maar ik wacht wel tot het geen beta meer is. Heel die flash is voor mij niet zo belangrijk. Wat wel heel fijn is aan FF 2.0 is dat na elke crash aangeboden krijg om de sessie te herstellen. Dat is echt een reusachtige aanwinst!

@ vulture: Externe speler: bedankt voor de tip, maar ik vind flash niet belangrijk genoeg daarvoor (om weer wat nieuws te gaan installeren)
vulture schreef:Ik heb de extensie geinstalleerd om Flash te blokkeren/ Als je de site opstart staat er idd een geblokkerd Flas item.
Dan zal het daar aan liggen dus.

P.S. Dat het bij vaak crasht zal niet aan m'n systeem liggen (reuze stabiel). Misschien ligt het aan de sites die ik bezoek? B.v. http://ekudos.nl/ ? Daar wordt behoorlijk vaak verwezen naar een site met flash.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Manuel schreef:
adri schreef:De meesten doen het hier wel.
Wat raar dat jij die crashes hebt Manuel.
Er is trouwens al wel een nieuwe Flashplayer bèta, die zou je eens kunnen proberen.
Ja, wel vreemd, maar die crashes heb ik echt sinds ik die flash geinstalleerd heb, en als ik flash uitzet, dan heb ik geen last meer.

Dank je voor tip over nieuwe beta, maar ik wacht wel tot het geen beta meer is. Heel die flash is voor mij niet zo belangrijk. Wat wel heel fijn is aan FF 2.0 is dat na elke crash aangeboden krijg om de sessie te herstellen. Dat is echt een reusachtige aanwinst!
Je zou het eens kunnen proberen in safe mode, misschien dat dat helpt. Dan weet je in ieder geval in welke hoek je het moet zoeken.
Dat sessieherstel zit ook in TabMixPlus, ik was er dus al aan gewend. Inderdaad reuze handig. :)
Manuel schreef: @ vulture: Externe speler: bedankt voor de tip, maar ik vind flash niet belangrijk genoeg daarvoor (om weer wat nieuws te gaan installeren)
vulture schreef:Ik heb de extensie geinstalleerd om Flash te blokkeren/ Als je de site opstart staat er idd een geblokkerd Flas item.
Dan zal het daar aan liggen dus.

P.S. Dat het bij vaak crasht zal niet aan m'n systeem liggen (reuze stabiel). Misschien ligt het aan de sites die ik bezoek? B.v. http://ekudos.nl/ ? Daar wordt behoorlijk vaak verwezen naar een site met flash.
Ook op die site hier geen problemen... :?:

Ik bedenk me nu opeens dat jij nog Slackware 10.2 draait, terwijl die FlashPlayer eigenlijk voor 11 is. Hoeft niet per se de oorzaak te zijn, maar dat zou ook nog kunnen.
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

adri schreef:
Manuel schreef:
adri schreef:De meesten doen het hier wel.
Wat raar dat jij die crashes hebt Manuel.
Er is trouwens al wel een nieuwe Flashplayer bèta, die zou je eens kunnen proberen.
Ja, wel vreemd, maar die crashes heb ik echt sinds ik die flash geinstalleerd heb, en als ik flash uitzet, dan heb ik geen last meer.

Dank je voor tip over nieuwe beta, maar ik wacht wel tot het geen beta meer is. Heel die flash is voor mij niet zo belangrijk. Wat wel heel fijn is aan FF 2.0 is dat na elke crash aangeboden krijg om de sessie te herstellen. Dat is echt een reusachtige aanwinst!
Je zou het eens kunnen proberen in safe mode, misschien dat dat helpt. Dan weet je in ieder geval in welke hoek je het moet zoeken.
Dat sessieherstel zit ook in TabMixPlus, ik was er dus al aan gewend. Inderdaad reuze handig. :)
Ik zal morgen, als ik weer sites met Flash ga bezoeken, eens kijken hoe het gaat in veilige modus, je weet maar nooit... :wink:
adri schreef:
Manuel schreef:@ vulture: Externe speler: bedankt voor de tip, maar ik vind flash niet belangrijk genoeg daarvoor (om weer wat nieuws te gaan installeren)
vulture schreef:Ik heb de extensie geinstalleerd om Flash te blokkeren/ Als je de site opstart staat er idd een geblokkerd Flas item.
Dan zal het daar aan liggen dus.

P.S. Dat het bij vaak crasht zal niet aan m'n systeem liggen (reuze stabiel). Misschien ligt het aan de sites die ik bezoek? B.v. http://ekudos.nl/ ? Daar wordt behoorlijk vaak verwezen naar een site met flash.
Ook op die site hier geen problemen... :?:

Ik bedenk me nu opeens dat jij nog Slackware 10.2 draait, terwijl die FlashPlayer eigenlijk voor 11 is. Hoeft niet per se de oorzaak te zijn, maar dat zou ook nog kunnen.
Ook dat zou nog kunnen, maar ik heb nergens gelezen dat die Flash eigenlijk niet voor Slack 10.2 is? Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook niet altijd even goed lees.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Manuel schreef: Ook dat zou nog kunnen, maar ik heb nergens gelezen dat die Flash eigenlijk niet voor Slack 10.2 is? Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook niet altijd even goed lees.
Ik dacht dat jij de FlashPlayer-package van LinuxPackages had (en die is voor Slackware 11). :)

Ik las overigens op LinuxQuestions.org dat er meer klachten zijn over die bèta i.c.m. Firefox...
Afbeelding
Manuel
Berichten: 2539
Lid geworden op: 21 december 2004, 20:16
Locatie: Alkmaar, Nederland
    unknown unknown

Bericht door Manuel »

adri schreef:
Manuel schreef: Ook dat zou nog kunnen, maar ik heb nergens gelezen dat die Flash eigenlijk niet voor Slack 10.2 is? Nou moet ik erbij zeggen dat ik ook niet altijd even goed lees.
Ik dacht dat jij de FlashPlayer-package van LinuxPackages had (en die is voor Slackware 11). :)
Juist, je hebt helemaal gelijk!
adri schreef:Ik las overigens op LinuxQuestions.org dat er meer klachten zijn over die bèta i.c.m. Firefox...
Het had me ook stug geleken als ik de enige zou zijn geweest die problemen had. Zo bijzonder is mijn systeem nu ook weer niet :wink:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Misschien dat je deze Flashplug-in van Slacky-It eens kunt proberen. Is dus Flash 7 en ook voor Slackware 11 (doe toch eens een upgrade! :) ), maar je weet maar nooit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Lijkt me sterk dat Flash 9 het niet zou doen op Slackware 10.2. Met Debian 3.1 (Sarge) die denk ik wel wat oudere libs heeft, werkt ie in ieder geval.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Het gaat niet zozeer over Flash 9, maar over die Slackware .tgz (die is wel degelijk voor Slackware 11), ik heb eerder al aangegeven dat dat niet per se een probleem hoeft te zijn, maar uitsluiten kun je het niet. :!:
Afbeelding
Plaats reactie