Gmail invites te krijgen!!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Gmail invites te krijgen!!

Bericht door ByteWarrior »

Ik gebruik Gmail nu al enige tijd en ben er tevreden over. Daarnet kreeg ik ineens de optie om 3 invites uit te delen. Uit dit topic blijkt dat er nogal wat interesse is voor Gmail.

Vandaag kreeg ook ik 3 Gmailinvites om uit te delen. Je moet er wel iets voor doen. Wat je moet doen (en hoe) kan je lezen op mijn weblog.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ze vliegen echt de deur uit... Er blijft er nog maar ééntje over. :-)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Ze vliegen echt de deur uit... Er blijft er nog maar ééntje over.
Dan heb je in elk geval goed gelachen vandaag...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik heb geen invites meer over. Als je er geen gekregen hebt: volgende keer misschien beter!
nirwana schreef:Dan heb je in elk geval goed gelachen vandaag...
Zeker... :-)
De winnaars worden binnenkort op mijn weblog gepost. Dan kunnen jullie meelachen. ;-)
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

'k Ben benieuwd. Ik lees alleen maar nette moppen ;)
Gebruikersavatar
SpeedyB
Moderator
Berichten: 141
Lid geworden op: 4 november 2003, 9:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door SpeedyB »

Wanneer krijg je de invites?? En hoe zie je dat je ze hebt??
Ik heb GMAIL al 2 maanden maar nog steeds geen invite mogelijkheden (volgens mij)
Grtz

Bas Steelooper
Steelooper Consulting (www.steelooper.net)
XOBIT IT Services (www.xobit.nl)
____________________________________________________________________
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand Iedereen denkt er genoeg van te hebben
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Bas schreef:Wanneer krijg je de invites?? En hoe zie je dat je ze hebt??
Ik heb GMAIL al 2 maanden maar nog steeds geen invite mogelijkheden (volgens mij)
Het ziet er volgensmij ong zo uit (zo was het iig vroeger): http://www.seroundtable.com/archives/000681.html Of het nog hetzelfde is kan Bytewarrior ons wel vertellen..

Ik heb nu ook al bijna 2 maanden Gmail maar ook nog geen invites gehad. Het heeft volgensmij te maken met hoe intensief je Gmail gebruikt en hoeveel webspace je gebruikt (dat heb iig ergens gelezen). Verder hebben jij en ik Gmail gehad rond de tijd dat er veel invites verkocht/verhandeld werden. Toen leek erop of Google de invites een tijdje stopgezet heeft. Nu komt het blijkbaar weer een beetje op gang..
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Het zal Google er toch vooral om te doen zijn om geld te verdienen dus ik snap niet waarom hij zo zuinigjes zijn klanten aanwijst, net of je eigenlijk een heel bijzonder mens moet zijn om klant te worden van GMail Webmail :)
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Bas schreef:Wanneer krijg je de invites??
Ik kreeg m'n 3 invites na de 130e mail in m'n inbox.
En hoe zie je dat je ze hebt??
Het is niet zoals vroeger (waar het onder de knoppen verscheen). Nu verschijnt het in de linkse balk (waar de Inbox en zo staan). Het is wel duidelijk hoor, als het er staat, kan je er moeilijk nog naastkijken. ;-)
Ik heb GMAIL al 2 maanden maar nog steeds geen invite mogelijkheden (volgens mij)
Dat gebruik je het misschien niet intensief genoeg. Schrijf je in op enkele mailinglists en je zal zien dat het vrij snel gaat... :-)
Het zal Google er toch vooral om te doen zijn om geld te verdienen dus ik snap niet waarom hij zo zuinigjes zijn klanten aanwijst, net of je eigenlijk een heel bijzonder mens moet zijn om klant te worden van GMail Webmail
Eerst en vooral is het Gmail nog bèta. Regelmatig verandert er iets aan de webmail. Laatst veranderde de inlogprocedure, waardoor Gmail Notifier bijgewerkt moest worden.
Daarnaast denk ik ook dat ze werken met 'invites' om de toevloed te beperken. Stel je voor dat ze alles ineens zouden openstellen. Vanaf dag 1 zouden de servers plat liggen!! Nu beperken ze de logins, waardoor het hele systeem eigenlijk heel stabiel blijft draaien.
Na verloop van tijd, als bijna iedereen al een invite heeft, zullen ze het misschien wel openstellen...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb nu ook invites en ik heb op dit moment 246 mails op mn gmail staan. Dit zijn vooral kleine notificaties van mozbrowser, mozillazine etc.

Ik denk wel dat ze het een tijdje rustig gehouden hebben, het lijkt er nu dus op het nu weer iets meer wordt..
Gebruikersavatar
SpeedyB
Moderator
Berichten: 141
Lid geworden op: 4 november 2003, 9:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door SpeedyB »

Ehhhh Ik heb op het moment een kleine 2000 mails in mijn gmail staan. Ik gebruik het als een backup account. Alles dat op mijn gewone mail binnenkomt word geCC-ed naar gmail.

Dus het zal met nog wel meer dingen te maken hebben ben ik bang
Grtz

Bas Steelooper
Steelooper Consulting (www.steelooper.net)
XOBIT IT Services (www.xobit.nl)
____________________________________________________________________
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand Iedereen denkt er genoeg van te hebben
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ByteWarrior schreef:Daarnaast denk ik ook dat ze werken met 'invites' om de toevloed te beperken. Stel je voor dat ze alles ineens zouden openstellen. Vanaf dag 1 zouden de servers plat liggen!! Nu beperken ze de logins, waardoor het hele systeem eigenlijk heel stabiel blijft draaien.
Na verloop van tijd, als bijna iedereen al een invite heeft, zullen ze het misschien wel openstellen...
Dit is gewoon handige marketing: als iedereen direct een account kan krijgen, dan is het minder leuk. Voorlopig is het nog iets speciaals als je GMail-invites krijgt en die kunt uitdelen.
Daar heeft Google veel meer aan dan aan het publiekelijk openstellen van de registratie. Zo krijg je eerst wat vriendelijke gebruikers die het hele systeem kunnen testen. En uiteindelijk zal de massa vast wel worden toegelaten (of misschien heeft tegen die tijd iedereen wel ergens een GMail-accountje bemachtigd).

Het is ook vergelijkbaar met wat Google met Orkut.com doet: vrienden nodigen vrienden uit om toe te treden. Zo groeit het langzaam maar gestaag.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Misschien bootsen ze het Engelse verenigingsleven na. Daar moet je ook vaak geïntroduceerd worden door iemand die al lid is. Die persoon staat dan a.h.w. voor de introducé in. Dit kan tot gezichtsverlies leiden als de nieuweling zich niet gedraagt zoals het hoort in de club.

Misschien werkt dat wel; je hoeft dan aanvankelijk geen riskante investeringen te doen maar anderzijds loop je mogelijk meer winst mis. Maar het gaat wel goed met Google dus ze kunnen wel wat uitproberen. Ieder bedrijf trekt zijn eigen plan en hoopt het gedrag van de klant te kunnen voorspellen en beheersen en om te zetten in winst.
Gebruikersavatar
U Black Emperor
Berichten: 259
Lid geworden op: 18 oktober 2003, 16:42
Locatie: Silent Hill
    unknown unknown

Bericht door U Black Emperor »

heb GMail sinds 1 Juli
& vandaag heb ik een invite gekregen :)

iemand interesse
gratis & voor niks
---------------------

Helaas de invite is al vergeven
Laatst gewijzigd door U Black Emperor op 24 augustus 2004, 11:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Lift Ur Skinny Fists Like Antennas 2 Heaven
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

ja

Bericht door moZes »

U Black Emperor schreef:iemand interesse
Ach ja waarom niet
Gesloten