Gmail invites te krijgen!!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

Ik heb er ook weer enkele, als je er een wil, zend me dan gewoon een persoonlijk berichtje met je volledige naam en een ander e-mailadres, en bij voorkeur geen Hotmail, want die lijkt dat wat tegen te houden (wat me niet verbaast).

Ze zijn weer op intussen
Laatst gewijzigd door michieldumon op 14 september 2004, 13:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Invites! Wees er snel bij voordat een ander je voor is :!:

Edit: Te laat! Ze zijn allemaal vergeven...

:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...
:arrow: ...

Een bedankje is voldoende :D

Edit: En niemand die zo beleefd was om me ff te bedanken! :evil:

p.s. Het zijn allemaal eigen invites... niks geript van een andere site of forum ofzo...
Laatst gewijzigd door sc00zy op 12 september 2004, 21:53, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

michieldumon schreef:Ik heb er ook weer enkele, als je er een wil, zend me dan gewoon een persoonlijk berichtje met je volledige naam en een ander e-mailadres, en bij voorkeur geen Hotmail, want die lijkt dat wat tegen te houden (wat me niet verbaast).
Dan is dat zeker het enige dat wel in het spam-filter van Hotmail blijft steken ? De helft van de andere spamberichten mogen gewoon doorwandelen naar de Inbox van de gebruiker. Dan is 2 MB snel vol, hoor.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

nirwana schreef:Dan is dat zeker het enige dat wel in het spam-filter van Hotmail blijft steken ? De helft van de andere spamberichten mogen gewoon doorwandelen naar de Inbox van de gebruiker. Dan is 2 MB snel vol, hoor.
'k Zou dat niet weten, ik gebruik Hotmail niet, ik heb het ook maar van horen zeggen. Op Gmailswaps staat dat. Maar ik denk gewoon dat MSN dat doet om Googles impact te beperken. Zij zijn nu de grootsten, en Gmail begint wel érg goed op te rukken. Zelfs op MSN Messenger wordt het gebruikt (als de mensen al weten hoe het te doen, want dat is ook weer niet al te duidelijk), dus MSN ziet zijn gebruikers ook stilaan slinken. Volgens mij is het dus niet echt de SPAM-filter die het hem doet, maar een PEST-filter :wink: .

Groetjes!
pduits
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 september 2004, 12:43
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door pduits »

Als je toch een Invite hebt liggen zou ik er wel 1 willen hebben! Alvast vriendelijk bedankt!

Gr Pat (pduits@hotmail.com)
Beter goed bedacht dan slecht gejat
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JaY »

pduits schreef:Als je toch een Invite hebt liggen zou ik er wel 1 willen hebben! Alvast vriendelijk bedankt!

Gr Pat (pduits@hotmail.com)
hotmail schijnt de invites te blokkeren ;)
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; rv:1.7.3) Gecko/20040914 Firefox/0.10.1
Opera/7.60 TP1 (X11; Linux i686; U) [nl]
rhythm
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 september 2004, 15:28
    unknown unknown
Contacteer:

Invite

Bericht door rhythm »

Zou je mij misschien ook een invite kunnen sturen?

Daar zou ik geweldig mee geholpen zijn !

Groetjes,

Rob

robboshuijzen@wanadoo.nl
pduits
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 september 2004, 12:43
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door pduits »

Sorry had het idd al gelezen dat hotmail er problemen mee had, als je wilt graag invite naar patrick@jp-company.nl

Thanx a Lot!!
Beter goed bedacht dan slecht gejat
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

Ik heb er geen meer hoor! Beetje rapper zijn.
pduits
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 september 2004, 12:43
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door pduits »

Helaas misschien kan iemand anders me er nog aan helpen :)
Beter goed bedacht dan slecht gejat
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

gestuurd naar patrick en robboshuijzenATwanadoo.nl
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
pduits
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 september 2004, 12:43
Locatie: Rotterdam
    unknown unknown

Bericht door pduits »

SUPER Mijn dank is groot!
Beter goed bedacht dan slecht gejat
Tom
    unknown unknown

Bericht door Tom »

Hey heeft er iemand toevallig nog zo'n invite liggen? Je zou er mij een groot plezier mee doen.. :wink:

Alvast bedankt!

Tom ( akkermans_tom@hotmail.com )
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Tom schreef:Hey heeft er iemand toevallig nog zo'n invite liggen? Je zou er mij een groot plezier mee doen.. :wink:

Alvast bedankt!

Tom ( akkermans_tom@hotmail.com )
En weer wordt er een Hotmail-adres vermeld. De reacties van anderen lezen kan dat in elk geval voorkomen. Een Hotmail-adres = geen invite, want Hotmail schijnt die dingen te blokkeren (en daar kan ik me iets bij voorstellen; al is het natuurlijk wel een vorm van censuur en dat is op zich al een reden om Hotmail de rug toe te keren).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

En weer wordt er een Hotmail-adres vermeld. De reacties van anderen lezen kan dat in elk geval voorkomen. Een Hotmail-adres = geen invite, want Hotmail schijnt die dingen te blokkeren (en daar kan ik me iets bij voorstellen; al is het natuurlijk wel een vorm van censuur en dat is op zich al een reden om Hotmail de rug toe te keren).
Hotmail blokkeert ze niet altijd. Ik heb het al naar Hotmailklanten verstuurd zonder probleem (maar niet altijd!). Maar op www.gmailswap.com staat te lezen dat Hotmail ze SOMS blokkeert (en Yahoo! gooit ze in Bulk, maar dat is minder erg). Maar ik raad het af om invites te weigeren voor Hotmailklanten. Hotmail is momenteel de nummer 1, en is het niet zo dat heel wat mensen hier net willen dat Microsoft macht verliest? Het is alvast een manier. Veel mensen hebben tenslotte (nog) niets anders dan Hotmail. 'k Snap anderzijds wel dat je liever geen invites verloren ziet gaan.

Puike groetjes,

Michiel
Gesloten