Gmail invites te krijgen!!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

nirwana schreef:En weer wordt er een Hotmail-adres vermeld. De reacties van anderen lezen kan dat in elk geval voorkomen. Een Hotmail-adres = geen invite, want Hotmail schijnt die dingen te blokkeren (en daar kan ik me iets bij voorstellen; al is het natuurlijk wel een vorm van censuur en dat is op zich al een reden om Hotmail de rug toe te keren).
Of ze echt geblokkeerd worden, weet ik niet, maar bij de meesten komt het in de spambox (Hotmail blokkeert alles wat niet in je adressenlijst staat). En ik geloof dat er een vervaldatum staat op zo'n invite... . De combinatie van deze twee zorgt ervoor dat velen hun zo graag geziene invite missen.

Het wordt trouwens eens tijd dat Gmail de dienst publiekelijk maakt. Ik ben al dat gesmeek voor die invites moe. Is het nu echt zoveel waard of is het gewoon een hype?
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik heb best veel invites naar hotmail adressen gestuurd.
Niemand die problemen heeft ondervonden naar mijn weten...
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

sc00zy schreef:Ik heb best veel invites naar hotmail adressen gestuurd.
Niemand die problemen heeft ondervonden naar mijn weten...
Daarom ook mijn reactie. Ik denk niet dat Hotmail actief Gmailinvites blokkeert. Het is eerder de gebruiker die zijn spamfilter te hoog ingesteld heeft, waardoor de invites als spam beschouwd worden...
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

De Gmail hype is ook al een beetje over geloof ik...
In het begin werd ik overspoeld met aanvragen via pb, msn, enz...
Vorige week bleef ik maar zitten met die krengen, daarom heb ik ze maar gewoon op het forum gegooid voor de liefhebbers.

Sindsdien heb ik ook geen nieuwe invites meer gehad...
Ik denk zelf dat Gmail bijna beta af is :)
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

ByteWarrior schreef:Het wordt trouwens eens tijd dat Gmail de dienst publiekelijk maakt. Ik ben al dat gesmeek voor die invites moe. Is het nu echt zoveel waard of is het gewoon een hype?
Het wordt inderdaad tijd dat ze het openbaar maken. Maar een hype... Ik weet het niet. Je weet vast wel dat Hotmail nu de grootste is. Gmail biedt echter héél veel voordelen. Veel mensen nemen Hotmail omdat het makkelijker is voor MSN Messenger en omdat het van Microsoft is. Een grote naam. Maar Google is een even grote, zoniet grotere naam. De voordelen zijn dan ook groot, en dan mag het wel eens wat lastiger zijn voor MSN Messenger. Ik hoop dat het geen hype is althans, want het is uitstekend.

Groetjes!
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

michieldumon schreef:
ByteWarrior schreef:Het wordt trouwens eens tijd dat Gmail de dienst publiekelijk maakt. Ik ben al dat gesmeek voor die invites moe. Is het nu echt zoveel waard of is het gewoon een hype?
Het wordt inderdaad tijd dat ze het openbaar maken. Maar een hype... Ik weet het niet. Je weet vast wel dat Hotmail nu de grootste is. Gmail biedt echter héél veel voordelen. Veel mensen nemen Hotmail omdat het makkelijker is voor MSN Messenger en omdat het van Microsoft is. Een grote naam. Maar Google is een even grote, zoniet grotere naam. De voordelen zijn dan ook groot, en dan mag het wel eens wat lastiger zijn voor MSN Messenger. Ik hoop dat het geen hype is althans, want het is uitstekend.

Groetjes!
Gmail accounts werken ook perfect met MSN hoor.
Voor de rest is GMail vele beter als Hotmail (of vele andere gratis aan email aanbieders)
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door michieldumon »

'k Weet dat het er op werkt, maar velen weten dat niet. Ik heb nooit Hotmail gehad en zit toch al lang op MSN hoor. Het ging niet over mezelf :) .
Mark-zone
    unknown unknown

gmail-invites

Bericht door Mark-zone »

heey mensen,
iemand nog met invites??
ik zit al een tijd te wachten op het juiste moment. Hopelijk deze keer wel geluk. emailadres is misterniceguy1984@hotmail.com

THNX ANYWAY
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

nirwana schreef:
Tom schreef:Hey heeft er iemand toevallig nog zo'n invite liggen? Je zou er mij een groot plezier mee doen.. :wink:

Alvast bedankt!

Tom ( akkermans_tom@hotmail.com )
En weer wordt er een Hotmail-adres vermeld. De reacties van anderen lezen kan dat in elk geval voorkomen. Een Hotmail-adres = geen invite, want Hotmail schijnt die dingen te blokkeren (en daar kan ik me iets bij voorstellen; al is het natuurlijk wel een vorm van censuur en dat is op zich al een reden om Hotmail de rug toe te keren).
np, ik heb ook een telenet account 8)
tomakkermans@telenet.be
alvast bedankt!!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Tom schreef:np, ik heb ook een telenet account 8)
tomakkermans@telenet.be
alvast bedankt!!
Inmiddels heb ik Ton al een invite gestuurd en Ton heeft nu ook een GMail-account.

Who's next (geen Hotmail-accounts plaatsen aub, want dat schijnt niet te werken) ?!?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
nummer55
    unknown unknown

Me, me,me...

Bericht door nummer55 »

Als iemand nog een invite heeft: ikwilereen@55hockey.nl
nightflyer
    unknown unknown

Bericht door nightflyer »

ik wil ook wel een invite, heb je er een over??
pabloescobar@planet.nl
ddvanr
    unknown unknown

Bericht door ddvanr »

Heb je voor mij ook nog eentje over?

ddvanr@pandora.be

Thx in advance
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

ddvanr schreef:Heb je voor mij ook nog eentje over?
ddvanr@pandora.be
Thx in advance
Invite is verstuurd...

PS: ik nam aan dat anderen de andere beide aanvragers al van een invite hebben voorzien. Zo niet, stuur dan even een mail naar weisbeek(a)gmail(dot)com
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
ddvanr
    unknown unknown

Bericht door ddvanr »

nirwana schreef:
ddvanr schreef:Heb je voor mij ook nog eentje over?
ddvanr@pandora.be
Thx in advance
Invite is verstuurd...

PS: ik nam aan dat anderen de andere beide aanvragers al van een invite hebben voorzien. Zo niet, stuur dan even een mail naar weisbeek(a)gmail(dot)com
En reeds in gebruik :wink:

Groetjes Dave
Gesloten