Gmail invites te krijgen!!

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gesloten
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

Ik heb ook 6 Gmail invites.ik ga er 3 weggeven op dit forum. Enigste voorwaarde: 10 berichten gepost op dit forum. Stuur een PB met naam en als je er een wilt hebben.

Overigens heb ik een fout ontdekt in Gmail onder firefox (niet onder mozilla)

Als ik het popup venster contacts open kan ik alleen maar contacten verwijderen. Alle andere zaken (edit/add/import/frequently mailed) geeft geen reactie. Hebben nog andere mensen dit of is dit een probleem met extensies?
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ondertussen zijn de invites minder gewild volgens mij.
Ik krijg er steeds meer en moet ze kwijt... :P

Vanochtend kreeg ik op een account waar nog maar 2 mails op binnen waren gekomen ook weer 5 invites...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb ook 3 invites in de aanbieding. PM me maar en ik stuur je wel een invite.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Gert-Paul schreef:Ik heb ook 3 invites in de aanbieding. PM me maar en ik stuur je wel een invite.
He, zo kom ik natuurlijk nooit van mijn invites af...

Moeten we er niet iets tegenover gaan stellen ? Iets waar de Mozilla-gemeenschap iets aan heeft ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik denk dat wel moeten zien te voorkomen dat we geen Gmail leden krijgen, m.a.w. leden die zich hebben aangemeld voor een Gmail accountje...

Hier iets tegenover stellen lijkt me een goed idee, wat iets is weet ik zelf ook nog niet.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

nirwana schreef:
Gert-Paul schreef:Ik heb ook 3 invites in de aanbieding. PM me maar en ik stuur je wel een invite.
He, zo kom ik natuurlijk nooit van mijn invites af...

Moeten we er niet iets tegenover gaan stellen ? Iets waar de Mozilla-gemeenschap iets aan heeft ?
Je hebt idd gelijk, ik heb er een aantal weggegeven nadat mensen commentaar hadden gegeven op die Firefox startpagina.

Nu had ik er zoveel over, dat ik ze wel graag kwijtwilde, maar het idd een stuk mooier als de Mozilla gemeenschap er wat aan heeft.

We zouden ook een algemende actie kunnen maken en dan zouden een aantal mensen invites beschikbaar kunnen stellen. Ik zal vanmiddag hier ook eens over nadenken..
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

Gert-Paul schreef:
nirwana schreef:
Gert-Paul schreef:Ik heb ook 3 invites in de aanbieding. PM me maar en ik stuur je wel een invite.
He, zo kom ik natuurlijk nooit van mijn invites af...

Moeten we er niet iets tegenover gaan stellen ? Iets waar de Mozilla-gemeenschap iets aan heeft ?
Je hebt idd gelijk, ik heb er een aantal weggegeven nadat mensen commentaar hadden gegeven op die Firefox startpagina.

Nu had ik er zoveel over, dat ik ze wel graag kwijtwilde, maar het idd een stuk mooier als de Mozilla gemeenschap er wat aan heeft.

We zouden ook een algemende actie kunnen maken en dan zouden een aantal mensen invites beschikbaar kunnen stellen. Ik zal vanmiddag hier ook eens over nadenken..
Tja daarom dat ik minstens 10 posts op het forum heb gezegd. Dan kunnen de mensen geen account aanmaken voor alleen een gmail account.
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

ik heb zo t vermoeden dat gmail wel redelijk beta-af is, stable dus...

trouwens, ik wil der nog wel eens extra als t mag, voor mn bedrijfje :)
(sjoerdwaaldorp at hotmail)
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

LodeC schreef:ik heb zo t vermoeden dat gmail wel redelijk beta-af is, stable dus...

trouwens, ik wil der nog wel eens extra als t mag, voor mn bedrijfje :)
(sjoerdwaaldorp at hotmail)
Stuur me maar een pb, ik heb er ook 2 bedrijfsmatig in gebruik...
Handig om grote files te sharen, ik deel een adres samen met m'n collega...
Het is voor ons dus gratis een beveiligde directory van 1 Gb :D
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

LodeC schreef:trouwens, ik wil der nog wel eens extra als t mag
1 GMail-account per persoon zou toch voldoende moeten zijn. Hoe denk je 1 GB vol te krijgen met e-mail ? Als Google handig is, dan introduceren ze een soort van alias-constructie. Dat je standaard bij je GMail-account een stuk of 3 aliassen krijgt. Dan voorkom je dat mensen nog maar een gigabyte claimen puur omdat ze graag een ander mailadres erbij willen hebben. En als inkomende mail zodanig te filteren is dat alles netjes in een aparte map terecht komt, dan komt alles netjes op 1 account binnen, maar toch in een aparte map.
LodeC schreef:, voor mn bedrijfje (sjoerdwaaldorp at hotmail)
Ehrm, bedrijven moeten betalen, hoor :o Al is een donatie richting MozBrowser/OpenMagazine natuurlijk ook altijd goed. Misschien moeten we eens gaan werken aan de status van Goed Doel. Erkenning door het CBF-keur misschien ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Lode
Berichten: 151
Lid geworden op: 17 juli 2004, 2:24
Locatie: Alkmaar
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Lode »

nirwana schreef:1 GMail-account per persoon zou toch voldoende moeten zijn.
die alliassen zijn een goed idee. alleen tis gewoon wel handig om als bedrijfje een account te hebben waar mensen grote documenten heen kunnen sturen. dat ook andere mensen van t bedrijf die mail willen lezen maakt het onhandig het nbij mij persoonlijke account te zetten...
nirwana schreef:Ehrm, bedrijven moeten betalen, hoor :o Al is een donatie richting MozBrowser/OpenMagazine natuurlijk ook altijd goed. Misschien moeten we eens gaan werken aan de status van Goed Doel. Erkenning door het CBF-keur misschien ?
en t bedrijfje is trouwens een vrij arme stichting gerund door leerlingen, niet echt een groepje die geld gaat uitgeven :)
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Ik heb nog 6 Gmail invites in de aanbieding!
Wie o wie heeft er nog niet zo'n fel begeerd accountje? :lol:

PB ME :!:

Edit:

Het zijn er ondertussen 12 geworden :lol:

Dus... wie o wie :?:
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Owjah, als iemand graag ook op www.orkut.com wil komen dan kan ik je wel uitnodigen...
PB je voornaam, achternaam en e-mail...
Noes
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 augustus 2004, 16:33
    unknown unknown

Bericht door Noes »

Hallo, ik ben speciaal lid geworden om een invite weg te geven! (En omdat ik Firefox fan ben natuurlijk). Stuur maar een pb met naam en emailadres.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

sc00zy schreef:Owjah, als iemand graag ook op www.orkut.com wil komen dan kan ik je wel uitnodigen...
Zullen we dan maar gewoon een Google-Swap forum gaan inrichten ?
Heeft iemand toevallig ook nog wat Google-aandeeltjes in de aanbieding ? Dan maken we er gewoon een tweede NASDAQ van.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten