Kuddedier volgt Eikel op...

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Kuddedier volgt Eikel op...

Bericht door Zaffo »

Als vervolg op de site watvooreikelbenjij van onze lieve overheid is er nu de site watvoorkuddedierbenjij.nl. Naast dat de mens een kuddedier is en de site dat als negatief ziet is er wel meer aan te merken op de site. :?

- Het is weer gezellig binnen een msn pagina gebouwt, alleen voor de verandering staat er nu een nog groter Microsoft logo onder. :shock:
- Natuurlijk weer zonde van het belasting geld
- Verkeerd voorbeeld van de overheid, en ik denk zelfs dat ze haar eigen regels overtreed

Verder is er nog iets positiefs, ik denk namelijk dat ze phpBB gebruiken als forum pakket, helaas hebben ze wel het 'Powered by' en copyright gedeelte verwijderd. Naast dat ik me afvraag of dit mag vind ik het ronduit zielig, zeker vergeleken met alle andere reclame waarvan de opbrengsten gaan naar een bedrijf dat volgens de overheid teveel ... heeft. :x

Maargoed, iemand anders die wel achter deze site staat? :?:
JAF
Berichten: 107
Lid geworden op: 2 februari 2005, 17:03
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JAF »

De jongeren afdeling van SP, Rood, heeft als parodie op die vorige site watvooreikelszijnjullie gemaakt.
Beide site druisen behoorlijk in tegen de Motie Vendrik die in 2002 is aangenomen. Echter de overheid (dit (nu demissionair) kabinet) had als reden om het via MSN te doen dat op die manier de doelgroep bereikt werd. Ik had liever gezien dat de overheid een Nederlands bedrijf dan had uitgezocht, zoals Hyves, maar goed.
Het is inderdaad vreemd dat MS(N) wel toestaat dat phpBB gebruikt wordt.
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Kuddedier volgt Eikel op...

Bericht door Z_God »

Zaffo schreef:Verder is er nog iets positiefs, ik denk namelijk dat ze phpBB gebruiken als forum pakket, helaas hebben ze wel het 'Powered by' en copyright gedeelte verwijderd. Naast dat ik me afvraag of dit mag vind ik het ronduit zielig
Dit mag niet inderdaad. Erg pijnlijk.

Ik heb maar even "m'n mening" gegeven:
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/fo ... .php?t=220
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Kuddedier volgt Eikel op...

Bericht door nirwana »

Z_God schreef:Ik heb maar even "m'n mening" gegeven:
http://www.watvoorkuddedierbenjij.nl/fo ... .php?t=220
En je werd daar direct gemodereert ?!?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Z_God
Berichten: 410
Lid geworden op: 12 oktober 2003, 22:36
Locatie: Enschede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Z_God »

Tja, blijkbaar. Ik zie het nu pas.

Ze lijken kritiek niet echt serieus te nemen helaas.
Plaats reactie