Bug bekijken

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bug bekijken

Bericht door Ria »

Ik heb een beetje rare vraag. Als ik een bug wil bekijken bijvoorbeeld deze: http://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=249593 dan lukt dat niet goed omdat ik alleen het begin van de zin zie, in dit geval:

Code: Selecteer alles

[WinNT] Firefox won't start because of missing Function "CopySt
Er moet toch een manier zijn om de hele zin te lezen zonder de inhoud van de box eerst te moeten selecteren, kopiëren en plakken in Notepad, maar ik kan er maar niet opkomen!
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb eventjes zitten kijken en die tekst die bij summary staat (want die bedoel je toch?) vind je iig ook bovenaan net onder het Mozilla logo. Dan heb je denk ik een oplossing, of niet?

Wat je eventueel kunt doen als je het tekstveld echt breden wilt hebben, is URLID installeren. Dan moet je eventjes in de HTML kijken hoe het eruit zien en via UserContent.css de CSS van de pagina wijzigen. Uitleg vind je wel op die extensie pagina.

Verder kun je met Alt + S op deze pagina gelijk de hele summary selecteren (gaat het kopiëren en plakken in notepad iig sneller :P )
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ja, je hebt gelijk. Het staat ook bovenaan. Ik zat me zo op die box te fixeren dat de rest me verder is ontgaan.

Geef mensen een hindernis en ze letten alleen nog maar op die hindernis. Maar ik ben er nu uit, bedankt :)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ria schreef:Ja, je hebt gelijk. Het staat ook bovenaan. Ik zat me zo op die box te fixeren dat de rest me verder is ontgaan.
En een tekstbox kun je gewoon naar rechts scrollen, hoor. Je kunt erin gaan staan met de cursor en dan op End drukken. Of je kunt ook de hele tekst met de muis selecteren.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Ria
Berichten: 478
Lid geworden op: 11 juli 2004, 17:38
    unknown unknown

Bericht door Ria »

nirwana schreef:Je kunt erin gaan staan met de cursor en dan op End drukken.
Weer wat geleerd! :)
Plaats reactie