contactformulier en e-mail beveiliging

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
piet
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 augustus 2010, 17:11
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door piet »

ok, bedankt. Zal het een en ander eens uitproberen.

ivm tabellen. Deze zijn niet te kopieren in NVU?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door nirwana »

piet schreef:ivm tabellen. Deze zijn niet te kopieren in NVU?
Piet,

Ik zou niet weten waarom tabellen niet te kopiëren zijn met Nvu.
Overigens gebruik ik Kompozer in plaats van Nvu, maar dat terzijde.

In Kompozer heb ik zojuist een tabel aangemaakt. Terwijl ik ergens in die tabel sta ga ik naar het menu Tabel en kies ik voor Selecteren > Tabel. Vervolgens kopieer ik de tabel (ik doe dat met CTRL+C, maar je kunt ook het Bewerken-menu gebruiken). Dan ga ik naar de plaats waar ik de tabel wil invoegen en daar plak ik de tabel weer. Dan staan er 2 tabellen in de pagina.

Ook als ik een nieuwe pagina aanmaak, dan kan ik de tabel van de ene pagina naar de andere pagina kopiëren. Dat kan dus ook het probleem niet zijn. Ik ben benieuwd welke problemen jij bij het kopiëren en plakken van tabellen tegen komt.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
piet
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 augustus 2010, 17:11
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door piet »

Nou, dat gaat dus niet goed. 1 x tabellen te zien en dan nog alle cellen naast elkaar dus niet gelijk het gekopieerde. En daarna steeds geprobeerd en gaat dus niet.Lukt gewoon niet.
IK zal denk ik Kompozer moeten downloaden ipv de NVU die ik nu heb.
Dank voor de uitleg.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door nirwana »

piet schreef:IK zal denk ik Kompozer moeten downloaden ipv de NVU die ik nu heb.
Dank voor de uitleg.
Da's prima, want Kompozer ondersteunt hetzelfde als Nvu, maar dan zonder enkele storende foutjes.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
piet
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 augustus 2010, 17:11
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door piet »

Ik neem aan dat ik deze van kompozer.nl moet downloaden?
ik ben ook benieuwd wanneer de Bluegriffon klaar is voor download.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door nirwana »

piet schreef:Ik neem aan dat ik deze van kompozer.nl moet downloaden?
Piet,

Op Kompozer.nl download je een complete cursus. Als je alleen Kompozer wilt downloaden, dan kan dat via www.kompozer.net
Piet schreef:ik ben ook benieuwd wanneer de Bluegriffon klaar is voor download.
Op zich is er al wel een test-versie beschikbaar voor download. Maar die is nog niet echt aan te raden. Deze heb ik vanochtend nog bekeken in verband met het openen van een link in een nieuw tabblad. Ik kwam daarin echter nog geen mogelijkheid tegen om bij een link ook een doel op te geven. Daarnaast zijn diverse menu's (zoals Format en Table) nog niet ingevuld.

Dan hebben we het nog niet over het ontbreken van een Nederlandse vertaling. Namens MozBrowser heb ik al wel aangegeven dat we de vertaling willen verzorgen. Alleen hebben we nog niets gelezen over een vertaalbare versie. Dus dat kan nog wel even duren.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
piet
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 augustus 2010, 17:11
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door piet »

Thanks Martijn voor je snelle hulp!
piet
Berichten: 28
Lid geworden op: 25 augustus 2010, 17:11
    Windows Vista Internet Explorer 8

Re: contactformulier en e-mail beveiliging

Bericht door piet »

Ok gedownload .had eerst NL link gedownload maar wist niet raad met rdf bestand. Dan eng. zipfile gedownload.
Bleef wel steeds melden dat er toevoegingen o.i.d. waren . Maar goed. Geprobeerd in de Kompozer software tabellen te copieren echter lukt nog altijd niet.
Zie eigenlijk, bij eerste indruk, geen verschil met NVU.
Zal blijkbaar met verschillende software moeten werken of over moeten schakelen.
Plaats reactie