geen achtergrondfoto's

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
olaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 januari 2011, 20:55
    Windows 7 Internet Explorer 8

geen achtergrondfoto's

Bericht door olaf »

ik heb een standaard template gedownload maar ik krijg de achtrgrondfoto's niet ge upload. Iemand enig idee waar ik de fout in ga? Het betreft de volgende website http://www.olaflandzaat.nl
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: geen achtergrondfoto's

Bericht door nirwana »

Olaf,

Allereerst welkom hier op het forum en de beste wensen voor 2011 (dat mag nog net).

Laat ik dan ook meteen een geheimpje verklappen: Nvu en Kompozer zijn niet het beste in het uploaden van zaken die bij een pagina horen. Daarom gebruik ik daar zelf altijd Filezilla voor. Dat programma werkt eenvoudig: je vult de gegevens van de server in, maakt verbinding en vervolgens kun je de benodigde bestanden van jouw computer naar de server versturen (door te slepen).

Als je de inhoud van de images-map naar de server stuurt, dan moet het resultaat er ongeveer zo uit komen te zien: www.freecsstemplates.org/preview/theisland (maar dat wist je eigenlijk al, want anders was je niet met dit thema begonnen).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
olaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 januari 2011, 20:55
    Windows 7 Internet Explorer 8

Re: geen achtergrondfoto's

Bericht door olaf »

Hi Martijn,

Inderdaad...de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Bedankt voor het vertellen van het geheim...ik zal het stil houden :x

Helaas heb ik wel een probleem met het maken van een verbinding met filezilla waardoor ik nog steeds op een welkomsbericht wacht... Maar goed dat is een ander probleem.

Bedankt voor je hulp in ieder geval!
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 7 Firefox

Re: geen achtergrondfoto's

Bericht door Frederik »

Als je te lang moet wachten op een welkomstbericht staat er een instelling niet goed. Zodra je contact maakt met de server behoor je binnen enkele seconden te kunnen inloggen.
Plaats reactie