Cursor zichtbaarheid

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
joencie
Berichten: 99
Lid geworden op: 16 augustus 2005, 14:06
    Windows Vista Firefox

Cursor zichtbaarheid

Bericht door joencie »

Het is wel een tijdje geleden dat ik hier op dit forum ben geweest en dat ik een nieuwe site heb aangemaakt.

Vandaar mijn waarschijnlijk domme vraag:
Op basis van een vroeger gemaakte website, gemaakt met Kompozer, ben ik begonnen aan een nieuwe (ook met Kompozer).
Bij het maken van de nieuwe site zie ik de cursor niet meer op het beeldscherm van de site terwijl deze wel zichtbaar was (en is) op de bron-site waarvan ik vertrek.

De oplossing moet waarschijnlijk simpel zijn, maar ik vind ze niet.
Kan er iemand mij hierbij helpen?
Met vriendelijke groeten
Joencie

vervolg...
Waarschijnlijk heb ik de onderwerptitel slecht gekozen.
Vandaar hier enige verduidelijking.

Ik wou bij het maken van de nieuwe site een foto als achtergrond voor de hele pagina.
De verdere samenstelling van de pagina is op gebouwd met CSS en bestaat uit diverse boxen (div's).
Op het net vond ik daar een remedie voor met de hierbij 1st gevoegde code.
Ik weet niet meer waar die te vinden was en waarom het werkte.
Alles werkte dus goed behalve dat ik in de verschillende boxen geen cursor meer zag staan om er bv tekst in te voegen of te wijzigen.
Toen ik na lang zoeken eindelijk weer de background plaatste op de op Kompozer eigen manier, zoals bij de 2de code, bleef het zicht hetzelfde, maar was de cursor wel te zien.

Hiermee is het probleem blijkbaar opgelost, maar ik vrees dat ik nu de achtergrond-afbeelding extra groot moet maken om schermvullend te zijn bij grote schermen.

Ben ik fout, of is er iemand die raad kan geven?

Met vriendelijke groeten,
Joencie
cursor_zichtbaarheid.jpg
Plaats reactie