Publiceren in de juiste map problemen

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
guider
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 maart 2005, 21:06
    unknown unknown

Publiceren in de juiste map problemen

Bericht door guider »

Ik heb problemen met publiceren. Kan iemand mij uitleggen hoe ik de pagina die ik heb gemaakt (met afbeelding) naar de servermap tralala kopieer? Steeds belandt de pagina in de rootmap van mijn webruimte en de afbeelding 'mislukt'.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Welke dingen heb je ingevuld als je de Publiceren knop gebruikt? Moet je toevallig nog een extra map (sitesubmap) opgeven voordat het in een andere map belant en staat in het tabblad publiceren ook aangevinkt dat afbeelding mee worden gekopieerd?
guider
Berichten: 2
Lid geworden op: 9 maart 2005, 21:06
    unknown unknown

Bericht door guider »

Bij publiceren is home adres de root van mijn webspace. Site-subfolder is dan tralala. Vinkje staat aan. Kun je het zelf eens proberen en me zeggen hoe ik dat instel dat wel alles netjes in de opgegeven map belandt?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

guider schreef:Bij publiceren is home adres de root van mijn webspace. Site-subfolder is dan tralala. Vinkje staat aan. Kun je het zelf eens proberen en me zeggen hoe ik dat instel dat wel alles netjes in de opgegeven map belandt?
Hier gaat alles goed in Nvu 0.90-nl.

Bij Publiceren staat als sitesubmap 'mapnaam/' en als sitesubmap voor een afbeelding 'images/'. Gaat het plaatsen van een afbeelding in een map zonder afbeeldingen trouwens ook fout?
Plaats reactie