tekstomloop (wrapping)

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

tekstomloop (wrapping)

Bericht door Tanguy »

In NVU 1.OPR slaag ik er niet in om tekst om afbeeldingen te laten lopen (wrap). Ik mag in Afbeeldingseigenschappen -> Vormgeving -> Tekst uitlijnen naar afbeelding om het even wat aanklikken, de tekst verschijnt steevast aan de onderzijde van de afbeelding. Doe ik wat verkeerd, of is er iets anders aan de hand?
Josef
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Dit is een bug in Nvu 1.0PR. Ondertussen is het opgelost en in de versie 1.0 moet het dus weer goed werken.
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Bericht door Tanguy »

Dank je voor de informatie, Gert-Paul. Weet je toevallig ook wanneer die versie beschikbaar zal zijn, want op de site maken ze daar nog geen melding van.
mvg
Josef.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik heb geen idee. De hoofdontwikkelaar heeft een periode wat persoonlijke problemen gehad en daardoor heeft de ontwikkeling een tijdje stil gelegen, hij heeft ook een keer een conferentie in Amsterdam bezocht en nu is hij op welverdiende vakantie.
Er is al aardig wat verbeterd sinds 1.0PR, maar ik kan zo niet voorspellen wat hij nog meer voor ons in petto heeft.
Laatst gewijzigd door Gert-Paul op 9 juni 2005, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Bericht door Tanguy »

Ok. We oefenen geduld. Niets dan lof voor Nvu overigens. Bedankt voor de prompte reactie en tot nog eens.
mvg.
Josef.
Plaats reactie