Weergave in IE

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Weergave in IE

Bericht door Tanguy »

De pagina's die ik met Nvu 1 aan het maken ben, zien er met Firefox en Opera uit zoals het hoort. Als ik die evenwel met Internet Explorer bekijk, zijn die plots dubbel zo breed en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb me al het lazarus gezocht naar een mogelijke oorzaak en remedie, maar tevergeefs. Heeft iemand een hint?
Met dank.
Josef
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

Misschien is het handig om even een link te plaatsen of minstens een stukje code waaruit we zouden kunnen zien waar het aan ligt.

Ik neem aan dat Nvu fatsoenlijke code maakt, dus ik ga er maar domweg vanuit dat IE het fout doet. Toch is het wel even handig om even de code te zien.
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Bericht door Tanguy »

Bedankt voor je reactie, Electronical.
Een link kan ik helaas niet geven, om de eenvoudige reden dat de website nog op stapel staat en nog niet gepubliceerd is.
Ik vermoed dat ik iets over het hoofd zie, ergens een instelling of zo, want ik herinner me dat ik hetzelfde probleem vroeger al eens voorgehad heb en toen zelf heb kunnen verhelpen, maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet meer herinneren hoe. Wat dat stukje code betreft: ik kan dat natuurlijk plaatsen, maar welk stukje? Ik betwijfel trouwens dat de code de oorzaak zou zijn, aangezien Firefox en Opera diezelfde code interpreteren zoals het hoort. We zoeken verder. Nog eens bedankt.
Josef.
Plaats reactie