Extensie Launchy in Nvu

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Extensie Launchy in Nvu

Bericht door Tanguy »

Na het installeren van de extensie Launchy in Nvu krijg ik het menu in een voor mij onbegrijpelijke, vermoedelijk Oost-Europese taal te zien. Nu is dat op zich geen doodwond, want Firefox, Opera en Internet Explorer kan ik natuurlijk wel ontcijferen, maar naar wat "zobrazit zdrojový kod ..." en "nastavení" mogen betekenen, heb ik het raden. Het merkwaardige is dat die taal te voorschijn komt na het installeren van zowel de Engelstalige als de Nederlandstalige versie. Ik gebruik Nvu 1.0 NL. Als iemand me hieromtrent meer kan vertellen, hoor ik dat graag.
Vriendelijke groet.
Josef.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Extensie Launchy in Nvu

Bericht door nirwana »

Josef schreef:Na het installeren van de extensie Launchy in Nvu krijg ik het menu in een voor mij onbegrijpelijke, vermoedelijk Oost-Europese taal te zien. Nu is dat op zich geen doodwond, want Firefox, Opera en Internet Explorer kan ik natuurlijk wel ontcijferen, maar naar wat "zobrazit zdrojový kod ..." en "nastavení" mogen betekenen, heb ik het raden.
Ik denk dat je tegen de Poolse vertaling aan kijkt. Overigens heb ik net ook Launchy in Nvu geinstalleerd en dan krijg ik het Opties-menu bijvoorbeeld in het Engels te zien. Maar waar kan ik het Launchy-menu terugvinden ? Ik zie enkel Help staan onder het menu Extra > Launchy. Of zou daar meer bij moeten staan ?
Je kunt wel een versie van Launchy maken met de Poolse vertaling eruit gesloopt om dan te zien welke taal je dan krijgt aangeboden. Maar ik denk toch dat er iets in Nvu/Launchy fout zit waardoor je niet de Nederlandse vertaling krijgt. Want die zit er toch echt wel in.
Josef schreef:Het merkwaardige is dat die taal te voorschijn komt na het installeren van zowel de Engelstalige als de Nederlandstalige versie.
Voor zover ik weet is er maar 1 versie: http://downloads.mozdev.org/launchy/launchy.xpi
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Tanguy
Berichten: 69
Lid geworden op: 24 januari 2005, 12:29
    unknown unknown

Bericht door Tanguy »

Dag Martijn.

Dank voor uw antwoord.

Na het installeren van Launchy in Nvu verscheen er bij mij een knop in de werkbalk. Het aanklikken daarvan bezorgt me het menu waarvan sprake. Ook het aanklikken van Extra -> Extensies -> Launchy -> Opties bezorgt me een menu met diverse tabbladen. Ook die staan allemaal in die onbekende taal (Pools) en ik kan u dus niet verklappen welke opties er allemaal aangeboden worden.

Ik heb de versie geïnstalleerd die op de door u aangeduide plaats te vinden is. Toen dat niet lukte heb ik het met de versie geprobeerd die zich in de lijst met Nederlandstalige extensies bevindt, veronderstellend dat dit een andere versie was. Dat bleek evenwel niet het geval, want opnieuw krijg ik die onbekende taal voorgeschoteld.

Het slopen van die Poolse vertaling ... Mijn kennis reikt helaas niet zo ver en ik zou echt niet weten hoe ik eraan moet beginnen.

Merci en vriendelijke groet.
Josef.
Plaats reactie