Css in browser zien

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
limbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 oktober 2005, 13:50
Locatie: Parkstad
    unknown unknown
Contacteer:

Css in browser zien

Bericht door limbo »

het liefst het scherm gedeeld in Broncode en werkelijk scherm is dat mogelijk ?? en hoe dan wel ??
iedere hulp en uitleg is welkom.
skype=limbo1945
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Een beetje een onduidelijke vraag, maar ik denk dat je de Webdeveloper extensie zoekt. Daarmee kan je de CSS in Firefox te zien krijgen.
limbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 oktober 2005, 13:50
Locatie: Parkstad
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door limbo »

ByteWarrior schreef:Een beetje een onduidelijke vraag, maar ik denk dat je de Webdeveloper extensie zoekt. Daarmee kan je de CSS in Firefox te zien krijgen.
heb hem inmidels gevonden maar is mij niet helemaal helder
op dit moment zoek ik de optie om de popup met foutmedlingen uit te zetten.
daarnaast ben ik zonet op Kapaza.be geweest en wilde een advertentie
veranderen maar de opties die het mogelij maken waren niet te zien in de Moz. en had het ook niet gelijk door toen ik in mijn ver IE was stond er wel alles coorect weergegven.
iedere hulp en uitleg is welkom.
skype=limbo1945
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Ik snap niet echt wat je wilt bereiken. Kan je eens duidelijker uitleggen wat je bedoelt (wat je wilt doen?)
limbo
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 oktober 2005, 13:50
Locatie: Parkstad
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door limbo »

ByteWarrior schreef:Ik snap niet echt wat je wilt bereiken. Kan je eens duidelijker uitleggen wat je bedoelt (wat je wilt doen?)
nu sorry voor de verwarring heb twee berichten door mekaar gegooid.

allereertst wat ik wil bereiken = dat ik mijn shop aanpas aan mijn voorstellingen dat is het uitgangspunt.

daarnaast heb ik inderdaad MOZ-Fire geinstalleerd en daar heb ik steeds last van een popup die schijnbaar de fouten opspoort en weergeeft.
hopelijk is het nu iets duidelijker.

nu hoor ik zonet van iemand dat ik een plug in moet ophalen zodat ik alles kan zien in de browser want dat sloeg op Kapaza.
iedere hulp en uitleg is welkom.
skype=limbo1945
Plaats reactie