error 550

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
figaroke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 december 2005, 14:18
Locatie: Antwerpen
    unknown unknown

error 550

Bericht door figaroke »

Ik maak een nieuwe pagina aan en wil deze publiceren en krijg de foutmelding "550 figaroke/testpagina No such file or directory"wat doe ik verkeerd???figaroke is mijn gebruikersnaam en testpagina de titel van mijn nieuwe pagina,wie kan mij helpen !!!!! :( :(
figaroke
Je bent nooit te oud om te leren !!!
Gebruikersavatar
figaroke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 december 2005, 14:18
Locatie: Antwerpen
    unknown unknown

Bericht door figaroke »

Is er niemand die mij kan helpen !!!! :( :( :(
Je bent nooit te oud om te leren !!!
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Niet zo snel opgeven en zo snel je topic kicken. 's avond is het over het algemeen was drukker.

Ik ben even geen tijd om het goed te testen, maar ik kan me voorstellen dat je een bestand aangeeft zonder een extensie (bv .html). Als je dat niet doet dan denkt Nvu misschien dat je een map aan wilt maken.
Gebruikersavatar
figaroke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 december 2005, 14:18
Locatie: Antwerpen
    unknown unknown

Bericht door figaroke »

Gert-Paul,
ik weet zelfs niet hoe je een map moet aanmaken?mijn bestand heb ik opgeslagen als test.html wat doe ik verkeerd en hoe maak ik een map aan??kun je me niet helpen,
alvast bedankt :(
Je bent nooit te oud om te leren !!!
Gebruikersavatar
figaroke
Berichten: 6
Lid geworden op: 1 december 2005, 14:18
Locatie: Antwerpen
    unknown unknown

Bericht door figaroke »

Geert-paul,
Als ik een nieuwe map wil aanmaken met de naam "artikel" in de sitebeheerder krijg ik de foutmelding "Waarschuwing 550 figaroke/artikel: No such file or directory"en als ik klik op het + teken naast mijn sitenaam krijg ik de melding "FTP geen map"ik heb de pdf handleiding doorgelezen maar vindt nergens terug hoe je een map moet aanmaken.Ik geraak niet weg met het progje.
P.S mijn instellingen voor voor op te laden naar mijn provider deze zijn korrekt ingesteld want hij maakt verbinding.Wat is er verkeerd????
thanks :roll:
Je bent nooit te oud om te leren !!!
Plaats reactie