pagina in nieuw venster én op vastgestelde positie koppelen

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Danilou
Berichten: 50
Lid geworden op: 15 november 2005, 21:51
Locatie: Haarlem(N-H)
    unknown unknown
Contacteer:

pagina in nieuw venster én op vastgestelde positie koppelen

Bericht door Danilou »

Ik gebruik thumnails in mijn presentatiepagina en wil met deze thumnails een nieuwe pagina laten openen in een nieuwe venster. So far, so good. Maar nu staan er op die pagina verschillende afbeeldingen die alle een eigen thumnail hebben. Ik wil graag dat elke thumnail naar hun eigen positie op die nieuwe pagina in zijn eigen venster verwijzen. (Ben ik nog te volgen???) :( :roll:
Wellicht is er iemand die me wéér een stukkie verder helpt?
Groetjes,
Danny
ID© ;-)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

"Ik wil graag dat elke thumnail naar hun eigen positie op die nieuwe pagina in zijn eigen venster verwijzen"
Ik denk dat je dat toch even verder moet uitleggen, want dat heb je wel erg cryptisch geschreven. Het lijkt me niet wenselijk dat je 1 grote pagina hebt waarin alle foto's geladen worden en dat je dan naar 1 van die foto's toe kunt springen. Ik zou verwachten dat iedere grote(re) versie van de foto een eigen pagina krijgt (om zo de inlaadtijd zoveel mogelijk in te perken).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie