Valideren van de pagina, ik snap niets van de uitleg.

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
pat
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 februari 2006, 15:40
Locatie: Indonesië/leuven
    unknown unknown

Valideren van de pagina, ik snap niets van de uitleg.

Bericht door pat »

Hallo,
Als ik een pagina laat valideren krijg ik de boodschap "The Validator XML support has some limitations"
Limitations

OpenSP does not enforce the following XML constraints:

* XML constrains processing instructions with a target matching [Xx][Mm][Ll], both in terms of where they can occur and their content.
* XML does not allow a parameter separator that is adjacent to a delimiter to be omitted.
* XML has constraints on the use of & in parameter literals. In SGML terms, XML says that the ero delimiter is recognized in a parameter literal, and that it must be followed by an entity reference, but the entity reference is not expanded.

Line ends are normalized using SGML conventions to a CR/LF character pair rather than using the XML convention of a single LF character.

OpenSP does not enforce XML's rules on not continuing normal processing after an error. Applications can enforce these if they choose.
Ik begrijp daar dus niets van en weet niet wat ik hier moet mee aanvangen.[/quote]
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Dit lijkt mij meer een foutje van de validator zelf. Staat de pagina die je liet valideren online ? Zo ja, kun je hier een adres plaatsen, zodat we ook even kunnen kijken wat de validator ervan zegt ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
pat
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 februari 2006, 15:40
Locatie: Indonesië/leuven
    unknown unknown

Bericht door pat »

Nee, de pagina staat nog niet online. Ik hoop dat binnen een week of binnen twee weken te kunnen doen.
Plaats reactie