Bedankt aan de helpers.

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
pat
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 februari 2006, 15:40
Locatie: Indonesië/leuven
    unknown unknown

Bedankt aan de helpers.

Bericht door pat »

Toch even een woordje van dank aan degene die hier vrijwillig de groentjes :oops: zoals mij de weg wijzen. Ik leer hier veel bij, waarvoor mijn dank. Helaas kan ik hier zelf niets bijdragen. Maar verder mag je me alles vragen over duivenmelken en het paargedrag van de everzwijnen in de Ardense bossen bij onweer. :wink:
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Bedankt aan de helpers.

Bericht door nirwana »

pat schreef:Helaas kan ik hier zelf niets bijdragen.
Oh, maar dat komt doorgaans vanzelf, hoor. Je doet immers zelf ook ervaring op en op een gegeven moment komen hier weer nieuwe mensen die jij ook weer iets kunt leren. Lees gewoon eens door wat anderen hier voor vragen plaatsen en dan kun je bekijken of je daarop direct een antwoord weet.

Ook het zoeken naar een antwoord helpt doorgaans jezelf verder. Dan duik je in een bepaald probleem van iemand en zoek je daar meer informatie over. Zo spijiker je ook je eigen kennis over het onderwerp bij (of dat nu everzwijnen zijn of iets totaal anders).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie