Vastloper

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Samuël
    unknown unknown

Vastloper

Bericht door Samuël »

Het lijkt erop dat Nvu vast zit. Ik krijg enkel een soort code. Copiëren om dan hier te plakken lukt niet. Ik probeerde dan maar een deïnstallatie en de installatie van de zip, maar dat bracht geen oplossing. Wat moet ik doen?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Vastloper

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Ik krijg enkel een soort code.
Wat voor code bedoel je ? Wat staat er ongeveer ? Je kunt altijd een screenshot maken en die op het forum plaatsen: http://www.mozbrowser.nl/wiki/index.php ... shot_maken

Een herinstallatie heeft doorgaans weinig zin als er ergens in het profiel een fout is geslopen. Zoals ieder Mozilla-programma kun je ook Nvu met de optie -P starten en op die manier een nieuw profiel aanmaken. Zo kun je bekijken of het probleem in je profiel zit. Je kunt daarna altijd proberen om je bestaande profiel te reanimeren. Of je begint met een nieuw profiel en je voegt daarin de instellingen in. In je profiel worden namelijk je eigen instellingen bijgehouden, zoals de websites die je voor publicatie gebruikt, etc. Het is niet leuk als je die kwijt raakt, maar ik denk dat het aan de andere kant ook wel weer overkomelijk is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Ik ken de oorzaak niet. Er was blijkbaar ergens een conflict met bestanden die na de deïnstallatie bleven staan. Ik verwijderde het via Start en Zoeken. Dat bracht de oplossing. Het probleem begon toen ik Mozilla Suite wou proberen. Bij het volgende probleem maak ik mogelijk wel een screenshot.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Samuël schreef:Ik ken de oorzaak niet. Er was blijkbaar ergens een conflict met bestanden die na de deïnstallatie bleven staan. Ik verwijderde het via Start en Zoeken. Dat bracht de oplossing. Het probleem begon toen ik Mozilla Suite wou proberen. Bij het volgende probleem maak ik mogelijk wel een screenshot.
Mozilla Suite ? Bedoel je Seamonkey ? www.mozilla.org/projects/seamonkey/

Seamonkey is de opvolger van Mozilla Application Suite en is het alles-in-een pakket wat ooit is gebaseerd op Netscape Communicator.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

[/quote]Mozilla Suite ? Bedoel je Seamonkey ? www.mozilla.org/projects/seamonkey/

Seamonkey is de opvolger van Mozilla Application Suite en is het alles-in-een pakket wat ooit is gebaseerd op Netscape Communicator.[/quote]

Ik bedoel wel degelijk Mozilla Suite. Met Seamonkey wacht ik op een Nederlandstalige versie of op de Intel Mac versie (tevens NL)
Plaats reactie