Dan stuur ik ze als odf met de mededeling dat ik geen moeite ga doen en ze blij moeten zijn dat ze wat krijgen

adri schreef:Wat gemeen!![]()
.adri schreef:Ga dat maar eens uitleggen aan één of andere (win)doos achter een bureautje. Gaat niet lukken hoor.
Ja, ik ken eerlijk gezegd niemand die een legale versie heeft draaien.Freston schreef: Het valt mij trouwens op dat bijna iedereen office heeft, en dat niemand er de $prijs voor betaald heeft.
Ach, trek het je niet aan. Het enorme bord-voor-de-kop van de meute freeloaders spreekt voor zich. Geen cent voor MS office over hebben, maar het wel een superieur pakket vinden.Koen_92 schreef: Ik heb het haar uitgelegd, maar toch krijgt OpenOffice de schuld in plaats van MS office.
Geen MS office hier, vindt het een vreselijk pakket "zelfdenkende meuk", invoer en pagina opmaak in Word is een ramp.Freston schreef: Het valt mij trouwens op dat bijna iedereen office heeft, en dat niemand er de $prijs voor betaald heeft.
Ja, maar software-piraat aangeven? Daar maak ik geen vrienden mee...common sense schreef: Om de discussie op scherp te zetten zou ik dan zeggen: Put your money where your mouth is. Of om echt te stangen, geef ze aan als software piraatEn je zal zien hoe fijn ze ineens OpenOffice vinden...
Ik mis wel de paperclip clippit, een vreselijk irritant ding dat altijd in de weg zit en onnozele tips geeft.common sense schreef: Geen MS office hier, vindt het een vreselijk pakket "zelfdenkende meuk", invoer en pagina opmaak in Word is een ramp.
DeKoen_92 schreef: Ja, maar software-piraat aangeven? Daar maak ik geen vrienden mee...
Oef, dat moet wel heel erg saai zijn geweest. De laatste keer dat ik me met paperclips heb vermaakt kan ik me niet meer herinneren.Koen_92 schreef: Maar hij vrolijkte me altijd op als ik met een saaie huiswerkopdracht bezig was.
Daar denkt common sense dus anders over. Einde van deze discussie (van mij).Koen_92 schreef:Maar met het programma op zich is niets verkeerd.
Nee mensen laten nadenken niet nee, maar je moet eens weten hoe die ms-gebruikers over de dingen denken, dat is echt heel anders als wij. En ze zijn moeilijk over te halen.common sense schreef: Dewas toch wel duidelijk, niet echt natuurlijk, alleen de mensen een beetje bang maken.... Echte vrienden kunnen toch wel tegen een grap? En mensen laten nadenken is geen misdaad.
common sense schreef: Oef, dat moet wel heel erg saai zijn geweest. De laatste keer dat ik me met paperclips heb vermaakt kan ik me niet meer herinneren.![]()
Ok, einde discussie, ieder zijn eigen mening...common sense schreef: Daar denkt common sense dus anders over. Einde van deze discussie (van mij).
Heheh, wij tegen zijKoen_92 schreef:Nee mensen laten nadenken niet nee, maar je moet eens weten hoe die ms-gebruikers over de dingen denken, dat is echt heel anders als wij. En ze zijn moeilijk over te halen.
Code: Selecteer alles
# computers="Redmond"
# echo $computers
Redmond
# _
(Over iets anders doen dan de anderen dus, dat kan uiteraard op meerdere niveaus)Once there lived a village of creatures along the bottom of a
great crystal river. Each creature in its own manner clung tightly to
the twigs and rocks of the river bottom, for clinging was their way of
life, and resisting the current what each had learned from birth. But
one creature said at last, "I trust that the current knows where it is
going. I shall let go, and let it take me where it will. Clinging, I
shall die of boredom."
The other creatures laughed and said, "Fool! Let go, and that
current you worship will throw you tumbled and smashed across the
rocks, and you will die quicker than boredom!"
But the one heeded them not, and taking a breath did let go,
and at once was tumbled and smashed by the current across the rocks.
Yet, in time, as the creature refused to cling again, the current
lifted him free from the bottom, and he was bruised and hurt no more.
And the creatures downstream, to whom he was a stranger, cried,
"See a miracle! A creature like ourselves, yet he flies! See the
Messiah, come to save us all!" And the one carried in the current
said, "I am no more Messiah than you. The river delight to lift us
free, if only we dare let go. Our true work is this voyage, this
adventure.
But they cried the more, "Saviour!" all the while clinging to
the rocks, making legends of a Saviour.
dat geldt mss voor desktop, voor servers niet. Voorzover ik weet draaien bv de servers van Google, Youtube etc op Linux(Slackware en Debian)Freston schreef:[
Mensen, zelfs doorgewinterde IT'ers onder hen, vinden het allemaal maar raar. Zeg je computers, dan zeg je Redmond:Code: Selecteer alles
# computers="Redmond" # echo $computers Redmond # _