hallo iedereen
het gebeurt wel eens (eigelijk altijd) dat mijn venster te groot is en de dat ik niet naar beneden kan scrollen (omdat ik geen schroller heb)
min en maximaliseren helpt ook niet....
hoe kan ik dit probleem oplossen???
mijn venster is te groot
- gohelena
mijn venster is te groot
Ik worstel en ik kom boven
Ubuntu Edgy Eft.
geen engelse links,ik kan geen engels
registreerde linux gebruiker#443968/
ubuntu user# 12612/
Ubuntu Edgy Eft.

ubuntu user# 12612/
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- gohelena
ja bij alle vensters binnen linux (dus de program's van Linux, TB Amule enz) maar op internet is het wel normaalnirwana schreef:Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.
en waar kan ik mijn monitor goed instellen (ja sorry voor de domme vragen mar ik ken de weg in ubuntu edgy niet)
Ubuntu Edgy Eft.
ubuntu user# 12612/
Ubuntu Edgy Eft.

ubuntu user# 12612/
- gohelena
het is weer opgelost...resolutie veranderen....gohelena schreef:nirwana schreef:Bij welke software heb je dat ? Of heb je dat bij vrijwel alle software ? Dat zou namelijk betekenen dat jouw monitor misschien niet goed is ingesteld.ja bij alle vensters binnen linux (dus de program's van Linux, TB Amule enz) maar op internet is het wel normaal
en waar kan ik mijn monitor goed instellen (ja sorry voor de domme vragen mar ik ken de weg in ubuntu edgy niet)

Ubuntu Edgy Eft.
ubuntu user# 12612/
Ubuntu Edgy Eft.

ubuntu user# 12612/