Nog handiger vind ik eigenlijk SSHfs. Met die tool kun je een computer via SSH mounten als een locale directory. Dan wordt kopieren/plakken nog makkelijker

Code: Selecteer alles
ffmpeg -i /pad/naar/filmpje.flv /pad/naar/liedje.mp3
Code: Selecteer alles
mplayer -vo null -vc null -ao pcm:fast /tmp/Flashxxx
Geen idee, ik vermoed het tweede.Koen_92 schreef: Wordt bij jouw manier (ffmpeg) het flash-filmpje ook een tweede keer gehercodeerd naar mp3? Of wordt de mp3-stroom gewoon uit het filmpje geextract?
Leuke poster zit er bij dat artikel. Ik dacht dat ik de meeste op Ubuntu gebaseerde distro's wel kende, maar Zebuntu aka ZevenOS was ik alweer vergeten. Overigens staan daar ook distro's bij waarvan ik geen (goede) website meer kan vinden (nUbuntu, Kiwi, Maryan), dus ga ik er vanuit dat die inmiddels alweer gestopt zijn.adri schreef:Met die drie "giganten" worden Debian, Slackware en Red Hat bedoeld, immers, deze drie distributies zijn de aartsvaders van vrijwel alle Linuxdistro's.
Ga daar maar van uit ja. Dat is nu eenmaal het lot van verreweg de meeste Linuxdistro's...nirwana schreef: dus ga ik er vanuit dat die inmiddels alweer gestopt zijn.