adri schreef:Mooi overzichtje rappie pappie!
Als ik nog eens wat tegenkom zet ik het er wel bij.
Ja goed. D'r kan ook wel wat bij van slackware hoor.
Maak dan wel alsjeblieft een soortgelijk onderwerp voor Slackware aan. Anders gaan straks Ubuntu en Slackware hier door elkaar lopen. Dat lijkt me niet echt wenselijk, ook al zijn het beide Linux'en.
Bedankt! Dit komt mij handig van pas.
Ik heb nu één Ubuntu installatie, die in een virtuele machine draait.
Maar als ik me vaders laptop krijgt, dan zal ik denk ik daar de Ubuntu/WinXP combinatie installeren
In Duitsland ligt het Linux-gebruik ook veel hoger dan in Nederland en België.
Komt hier ook wel, geduld.
En gewoon erom vragen als je een nieuwe pc koopt.
Ja weet ik wel, maar op een gegeven moment moet het kwartje toch vallen.
Als er maar steeds meer mensen om gaan vragen, dan gaat dat vanzelf een keertje gebeuren (vraag-aanbod).
adri schreef:Ja weet ik wel, maar op een gegeven moment moet het kwartje toch vallen.
Als er maar steeds meer mensen om gaan vragen, dan gaat dat vanzelf een keertje gebeuren (vraag-aanbod).
adri schreef:In Duitsland ligt het Linux-gebruik ook veel hoger dan in Nederland en België.
In Duitsland is (A) het onderwijs beter en (B) zijn ze goed in techniek. Kijk maar eens naar de kaartjes op http://xitimonitor.com. In elk land waar veel technische kennis zit (Finland!) is het gebruik van Firefox (en waarschijnlijk ook andere OSS) veel hoger.
Daan7 schreef:Volgens deze site komt de pc van Medion
D'oh. Mijn broer heeft 2 jaar geleden een Medionlaptop gekocht. Je kon de toetsen maar voorzichtig induwen en best hem best gewoon op tafel laten staan, anders crashte heel het spel. Het draadloze netwerk werkte nauwelijks en al helemaal niet als de encryptie aan stond. Uiteindelijk heeft hij het helemaal begeven, vermoedelijk de harde schijf. Pas na 2 keer terugsturen was het weer in orde. Ik moet toegeven dat hij nu beter werkt dan in het begin.
Maar voor GNU/Linux is het duidelijk niet gemaakt. Ik was dus wel verrast toen ik zag dat ze zoiets aanbieden.