Plaats map Prullenbak

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Jan_Kol
Berichten: 143
Lid geworden op: 28 februari 2007, 8:07
Locatie: Steenwijkerwold
    Ubuntu Firefox

Plaats map Prullenbak

Bericht door Jan_Kol »

Sinds ik geen computerles meer geef gebruik ik nu een paar jaren Linux Mint.

Standaard komt Mint met een flink aantal toepassingsprogramma’s, waaronder Thunderbird. Dat was wel makkelijk omdat ik alles van Windows zo mee kon nemen. Alleen doet zich sinds enige tijd een merkwaardig probleem voor: bij sommige accounts plaatst Thunderbird de prullenbak als submap van het Postvak IN en in andere gevallen als een “gewone” map in de mappenlijst, zie de schermafdrukken:

TB-forumvraag.jpg
TB-forumvraag.jpg (29.08 KiB) 2582 keer bekeken

Mijn vraag is nu hoe ik de map Prullenbak in de “gewone” mappenlijst kan krijgen, dus zoals in het linkerdeel van de schermafdrukken.

Alvast dank voor een reactie.

P.S. Waarom Linux Mint?
De voordelen zijn o.m.
. dat nagenoeg alles gratis is
. dat ik de meeste dingen, die ik met Windows deed, op dezelfde manier kan doen en
. de extreme veiligheid t.o.v. Windows omdat je niets kunt installeren zonder eerst een wachtwoord in te geven
. je geen antivirussoftware nodig hebt (en ook nergens vindt)
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Ubuntu Firefox
Contacteer:

Re: Plaats map Prullenbak

Bericht door nirwana »

Jan,

Ik vond een oud artikel over de Trash-map in Thunderbird (laatst bewerkt in 2012): http://kb.mozillazine.org/IMAP_Trash_folder
Daarin kunnen echter tips staan die hier meer info kunnen verschaffen.

Toevallig plaats ik dit bericht ook met Linux Mint, al gebruik ik geen Thunderbird.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie