L.S.
Ik kan sinds DD 12-03-2020 niet meer inloggen op mijn E-mail adres , dus ik kan de mail niet meer ophalen en verzenden.
Iedere keer als ik als van ouds naar mijn E-Mail ga springt er een Popup omhoog met de vraag in te loggen met Wachtwoord dit was hiervoor nog nooit gebeurt , ik heb nu alle WW gebruikt die ik kan maar er is er niet een die goed is.
Met het gevolg dat ik het Email programma Thunderbird niet meer kan gebruiken, ik ben nu nood gedwongen om mijn Gmail side te gebruiken .
Bij Thunderbird gaf het programma iedere keer als ik mij aanmelde het bericht ( Authenticatiefout ) server imap.gmail.com
Kan iemand mij op een makkelijke manier helpen om toch weer opnieuw in te loggen, niet moeilijk doen want daar kom ik op mijn leeftijd niet meer uit.
Vriendelijke groet Ad van Alphen
Inloggen niet meer mogelijk.
- W Postelmans
- Berichten: 385
- Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
- Locatie: Schoten, Belgie
Re: Inloggen niet meer mogelijk.
Het lijkt er op dat TB probeert aan te loggen met een foutief (een oud?) wachtwoord.
Als je via TB niet het wachtwoord (dat hij onthouden heeft) naar de juiste waarde kan veranderen, dan kan je eerst best via webmail proberen aan te loggen. Tijdens het inloggen via email kan je dan uitproberen welk het juiste wachtwoord is.
Indien dat lukt, dan kan je je wachtwoord laten veranderen. Daarna kan je op het foutbericht in TB antwoorden (klikken) dat je het wachtwoord (wat TB onthouden heeft) wil veranderen en het nieuwe, veranderde, wachtwoord in typen.
Indien dat niet lukt, dan vrees ik dat de enige oplossing is om je ISP te contacteren en hem vragen om je wachtwoord te veranderen. Daarna zoals in "Indien dat lukt".
Als je via TB niet het wachtwoord (dat hij onthouden heeft) naar de juiste waarde kan veranderen, dan kan je eerst best via webmail proberen aan te loggen. Tijdens het inloggen via email kan je dan uitproberen welk het juiste wachtwoord is.
Indien dat lukt, dan kan je je wachtwoord laten veranderen. Daarna kan je op het foutbericht in TB antwoorden (klikken) dat je het wachtwoord (wat TB onthouden heeft) wil veranderen en het nieuwe, veranderde, wachtwoord in typen.
Indien dat niet lukt, dan vrees ik dat de enige oplossing is om je ISP te contacteren en hem vragen om je wachtwoord te veranderen. Daarna zoals in "Indien dat lukt".